سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران

هرناندز : دستیارانم را باشگاه انتخاب کرد/ برای ۵ بازی به ایران آمده ام!

سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران در نخستین نشست خبری خودش پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: برای این پنج بازی تنها به ایران آمده ام و به کادرم اعتماد کامل دارم.

به گزارش مازنداسپرت، کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران در نخستین نشست خبری خودش پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به کل اهالی مازندران و هواداران نساجی بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم.

وی افزود: می خواهم در رابطه به آقای دست نشان پیام داده و درگذشت او را تسلیت بگویم.

هرناندز در خصوص انتخاب دستیارانش صحبت کرد و گفت: من تنها به اینجا آماده ام و مسئولین باشگاه دستیاران را انتخاب کردند. من حداکثر اعتماد را به آنها دارم و همگی با هم تلاش می‌کنیم تا نساجی موفق شود.

وی ادامه داد: خداراشکر من هیچ مشکلی با دستیارانم نداشته ام. برای این پنج بازی تنها به ایران آمده ام و به کادرم اعتماد کامل دارم.

هرناندز در خصوص شناختش از باشگاه بزرگ نساجی گفت و بیان داشت: از همه مهمتر این است زمانی که به نساجی آمدم، من را در آغوش گرفتند و از من استقبال کردند. از وقتی به اینجا آمده ام، سعی کرده ام که طرز فکر بازیکنان را عوض کنم و این اتفاق رخ خواهد داد، ما یک تیم برنده خواهیم ساخت.

هرناندز در خصوص مشکل باشگاه نساجی هم نظر داد و گفت: گذشته، گذشته است ولی ما اکنون تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برای بازی فردا و هر چیزی که در توان‌مان هست را به نمایش می‌گذاریم.

وی بیان داشت: تیم باکیفیتی داریم، بازیکنان خوبی داریم، آکادمی باشگاه خیلی خوب است و بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم. همه ما در یک خط قرار داریم و تمام فکر و تمرکز ما روی بازی فرداست.

سرمربی اسپانیایی نساجی در خصوص آکادمی باشگاه نساجی هم صحبت کرد و بیان داشت: با مسئولان باشگاه درباره آکادمی صحبت کرده ایم. تیم زیر ۲۱ سال قهرمان شده است و تیم ۱۹ ساله‌ها نایب قهرمان. بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم؛ علی حسین، علیرضا و یک نفر دیگر که اسمش را فراموش کرده ام.

هرناندز ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با آنها کار کنیم. در ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، جواد نکونام و… بوده‌اند و الان هم بازیکنانی مثل مهدی طارمی در پورتو و علیرضا جهانبخش در فاینورد بازی می‌کنند. فکر می‌کنم پتانسیل این را که با بچه ها کار کنیم، داریم چون از نظر من نساجی بهترین آکادمی ایران را دارد.

همچنین، نشست خبری پیش از بازی مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک که قرار بود با حضور اصحاب رسانه برگزار شود، لغو شد.

گفته می شود به دلیل تداخل نشست خبری رحمتی با زمان افطار این جلسه لغو شده است.

دیدار نساجی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.