تغییرات در هیات فوتبال

نصیرلو استعفا داد! رئیس جدید هیات فوتبال تنکابن انتخاب شد

بعد از استعفای نصیرلو مراسم تکریم‌ و معارفه ریاست هیات فوتبال شهرستان تنکابن برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛ درحالی که از مدت ها پیش زمزمه استعفا محمود رضا نصیر لو ریاست سابق هیات فوتبال شهرستان تنکابن بعلت ماموریت‌ کاری در شهر تهران و حضور در مرکز ملی فوتبال ایران بود، در بهمن ماه امسال پس از استعفای ایشان و موافقت ریاست هیات فوتبال استان مازندران طی پیشنهاد ی از سوی روح الله امین شکوهی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن و مشورت وی با پیشکسوتان شهر تنکابن و طی حکمی از سوی رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران بهمن غفاری ناظر مطرح داوری فوتسال و پیشکسوت داوری این رشته که سابقه ریاست دپارتمان داوری فوتبال ایران را به مدت چهار سال در زمان تصدی حسین عسگری در ریاست کمیته داوران را دارد طی حکمی بعنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن منصوب شد.

امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه مراسم تودیع محمود رضا نصیرلو و معارفه بهمن غفاری با حضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران، روح الله شکوهی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن ، اعضای شورای شهر تنکابن، پیشکسوتان فوتبال شهرستان تنکابن ، هادی حلاجیان ریاست هیات فوتبال شهرستان رامسر و مسولین هیات‌های فوتبال شهرهای تابعه شهرستان تنکابن در سالن کنفرانس اتاق اصناف شهرستان تنکابن برگزار شد.

در این مراسم از تلاشهای دو ساله محمود رضا نصیر لو تقدیر و بهمن غفاری نیز بعنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن منصوب شد‌.

 در این مراسم روح امین شکوهی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مهمانان حاضر در مراسم یادی از ریاست فقید فوتبال شهرستان مرحوم اسحاق شریعتی یاد کرد و برای وی طلب آمرزش نمود .

شکوهی درباره پیشینه و عملکرد مرحوم شریعتی در طول حیات و حضورش ریاست هیات فوتبال شهرستان تنکابن نیز یاد کرد و از عملکرد شایسته محمود رضا نصیر لو در طول دو سال حضورش در هیات فوتبال شهرستان تنکابن نیز تقدیر نمود.

وی در باره حضور بهمن غفاری در فوتبال شهرستان تنکابن نیز گفت :پس از مشورت با پیشکسوتان شهر ستان تنکابن و بررسی گزینه های متعددی که وجود داشت تصمیم گرفتیم که فوتبال تنکابن با توجه به پیشینه و سابقه بهمن غفاری و با رایزنی که با ریاست هیات فوتبال استان مازندران و داشتیم.ایشان بعنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن منصوب شدند و ایمان داریم با حضور ایشان فوتبال شهرستان به مسیر پیشرفت طی خواهد نمود.

در ادامه مراسم محمود رضا نصیرلو ریاست سابق هیات فوتبال شهرستان تنکابن و بهمن غفاری سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن ، محمود داوری پیشکسوت فوتبال شهرستان تنکابن نیز درباره فوتبال شهرستان تنکابن نیز سخنرانی کردند و سپس رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران ضمن تقدیر از عملکرد محمود رضا نصیر لو در باره انتصاب بهمن غفاری سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن گفت :فوتبال تنکابن به اهلش سپرده شد .

بهمن غفاری کسی است که فوتبال منطقه تنکابن می شناسد و فرد با سابقه ای است . درزی خلردی در ادامه یادآور شد که فوتبال تنکابن با سبقه ای که در کارنامه خود دارد. بزرگان و پیشکسوتان مطرحی به فوتبال ایران معرفی کرده است که افراد زیادی متاسفانه از بین ما رفته اند و برخی از آنان نیز در جمع ما حضور دارند. در حال حاضر نیز در تیمهای لیگ برتری فوتسال نیز بازیکنانی از این شهر بازی میکنند و باید گفت. که بهمن غفاری کار دشواری در پیش دارد.

بهمن غفاری سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن از تمامی پیشکسوتان فوتبال شهرستان تنکابن نیز دعوت کرد. تا در کنار هم برای اعتلای فوتبال این شهرستان قدم برداریم.

در انتهای این مراسم نیز از تلاشهای محمود رضا نصیر لو تقدیر شد و حکم بهمن غفاری سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن نیز. به ایشان اهدا شد .

لازم به ذکر است شب گذشته در مراسم برترین های فوتسال ایران از بهمن غفاری سرپرست فعلی هیات فوتبال شهرستان تنکابن بعنوان ناظر برتر و از محمود نصیرلو بعنوان پیشکسوت و مدرس بین المللی فوتسال ایران تقدیر شد.

مجری مراسم تودیع و معارفه ریاست هیات فوتبال شهرستان تنکابن حسام زروج گزارشگر توانمند شبکه ورزش بود .