همه می‌آییم ...!

دعوت از جامعه ورزش مازندران به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مازندران به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش مازنداسپرت؛ اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مازندران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای از جامعه ورزش و جوانان و مردم ولایی استان درخواست کردند با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باری دیگر انسجام و وحدت ملی خود را در مقابل بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم به نمایش بگذارند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ یاد‌آور خروش پرشور مردمی است که زیربنای هویت ایرانی و اسلامی و استقلال و آزادی را پایه گذاری کردند و در سایه رهبری امام خمینی (ره) حقوق اساسی وکرامت انسانی را به ارمغان آوردند.

 

۲۲ بهمن ماه، روز وحدت و یکپارچگی و فرصت دوباره ای است برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و همه ارزش های انقلاب اسلامی و پاسخ محکمی به دسیسه ها و دشمنی های ناجوانمردانه و تفرقه افکنانه علیه این ملت شریف خواهد بود .

 

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت غیور ایران با توکل به وعده الهی و رهبری عالمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نیرنگ ها و دسیسه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و انشاالله دراوج عظمت و شکوه بر قله رفیع اقتدار خواهد ایستاد.

 

امسال بویژه با وجود تهدیدات جدید استکبار جهانی برای ایجاد انشقاق در صفوف یکپارچه ملت قوی ایران، بیش از هر سال نیازمند وحدت و همدلی هستیم و جامعه ورزش و جوانان مازندران از احاد ملت عزیز دعوت بعمل می آورد با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز ملی ایرانیان است از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشور دفاع نمایند.

 

یقینا به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی، جامعه ورزش و جوانان حضوری باشکوه تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهد داشت و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار و صهیونیسم خواهند زد.

 

اداره کل ورزش و جوانان

و بسیج ورزشکاران استان مازندران