نتایج روز دوم مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان/ خزرپوشان بازهم با باخت شروع کرد! همیشه بازنده!

خزرپوشان ساری در اولین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور، مقابل پیکان ریز جم نماینده استان بوشهر با نتیجه ۸ بر ۵ بازنده شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

خزرپوشان ساری در اولین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور، مقابل پیکان ریز جم نماینده استان بوشهر با نتیجه ۸ بر ۵ بازنده شد.

 

خزرپوشان ساری روز گذشته و در دومین بازی خود به دیدار داماش گیلان می‌رود.

 

لیگ فوتبال ساحلی بانوان کشور با حضور ۸ تیم قرعه کشی شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در ۲ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند.

 

خزرپوشان ساری در گروه اول این مسابقات که به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار خواهد شد با تیم‌های پیکان ریز جم و داماش گیلان و تیم میزبان رقابت می‌کند.

 

در گروه دوم این رقابت‌ها که به میزبانی شهر سیریک برگزار خواهد شد، تیم‌های خاتون بم، عقاب زاگرس کرمانشاه، صدرشیمی یزد و ستارگان مکران سیریک باهم روبرو می‌شوند.

 

مرحله اول این رقابت‌ها از روز جمعه چهارم آذرماه آغاز شد و در پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر هرگروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

جعفرزاده سرمربی خزرپوشان ساری که تیمش بدون هیچ حمایتی از سوی هیات فوتبال مازندران و کمیته فوتبال ساحلی این استان راهی بندرعباس شده بود به دلیل مشکلات مالی شدید از ادامه مسابقات انصراف خود را اعلام کرد

 

👈وی افزود بعد از سقوط تیم های لیگ برتری و لیگ یک فوتبال ساحلی مازندران به زیرگروه امیدوار بودیم حداقل هیات فوتبال و کمیته ساحلی مازندران از فوتبال ساحلی بانوان حمایت نمایند که ظاهرا خیلی خوش باور بودیم

 

روز دوم این مسابقات عصر امروز یکشنبه ششم آذر با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و نتایج زیر به دست آمد

 

نتایج روز دوم مسابقات :

یکشنبه ۶ آذر

صدرشیمی یزد ۹ عقاب کرمانشاه ۲

ستارگان سیریک ۵ خاتون بم ۳

داماش گیلان ۱۱ خزرپوشان ساری  ۱

شهرداری بندرعباس ۳ پیکان ریز جم ۲