جان تازه در کشتی پرافتخار مازندران شایگان با قدرت استارت زد / قهرمانان تجلیل شدند اعضای جدید معارفه + عکس

روز گذشته هیات کشتی مازندران با تیم جدیدش روز پرکاری را پشت سر گذاشت. اولین جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسای هیات‌های کشتی شهرستان های استان مازندران با شایگان سرپرست هیات کشتی استان و اعضاء این هیات برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز گذشته هیات کشتی مازندران با تیم جدیدش روز پرکاری را پشت سر گذاشت. اولین جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسای هیات‌های کشتی شهرستان های استان مازندران با شایگان سرپرست هیات کشتی استان و اعضاء این هیات برگزار شد و شایگان از برنامه‌های خودش در جهت حمایت از کشتی مازندران سخن گفت.

 

همچنین، طی اقدامی جالب و قابل تحسین، آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان آسیا و جهان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان آسیایی در سال ۱۴۰۱ در مجموعه پذیرایی نفیس برگزار شد.

 

شایگان سرپرست هیات کشتی مازندران در این مراسم از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان کشتی گفت و بیان داشت: هدف ما پیشرفت هرچی بیشتر کشتی مازندران است.

 

وی بیان داشت: کشتی مازندران سرآمد ورزش کشور است و کشتی‌گیران مازندرانی بیش از نیمی از افتخارآفرینی های کشتی کشور را در آسیا و جهان کسب کرده‌اند که این یک افتخار است.

 

همچنین در این روز پرکار کشتی مازندران، ابلاغ‌های تازه صادر شد که بر این اساس، بهرام موسوی به سمت، سرپرستی هیات کشتی غرب مازندران، مریم ارم آبادی سرپرستی نائب رئیسی امور بانوان، فاطمه قدبنان سرپرستی خزانه داری هیات، حمید ترکاشوند سرپرستی روابط عمومی هیات کشتی استان منصوب شدند.

 

کشتی مازندران با شایگان در انتظار روزهای خوش است و باید منتظر درخشش بیشتر کشتی مازندران باشیم.

برای مشاهده عکس ها با کیفیت اصلی روی آن کلیک کنید