جام قهرمانی در استان مازندران ماند

تیم آزادگان ساری قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتسال المپیاد کشور شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین دوره مسابقات المپیاد زیر ۱۳ سال فوتسال پایه های کشور با قهرمانی تیم آزادگان ساری خاتمه یافت.

در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم بصورت دوره­ای در ۴ گروه طی روزهای اول تا پنجم مرداد به میزبانی شهرستان ساری در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم­های آزادگان ساری، شهید چمران جیرفت کرمان و ستارگان بهار همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در فینال و مسابقات نهایی این مسابقات تلاش دو تیم ستارگان ساری و شهید چمران جیرفت کرمان در طول بازی گلی در برنداشت ، اما در ضربات پنالتی بازیکنان آزادگان ساری با برتری چهار بر دو قهرمان این دوره از رقابت­ها شدند.
در اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم های برتر حسین بریمانی معاون امور ورزش، مجتبی قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، داوود سهرابی نایب رئیس هیات فوتبال استان، سجاد یگانه دبیر هیات فوتبال استان و سعید نجاریان رئیس هیات فوتبال ساری حضور داشتند.
همچنین از سوی کمیته برگزاری این مسابقات محمد مهدی موسوی از تیم آزادگان ساری بعنوان بهترین بازیکن این رقابت­ها انتخاب شد.

یکی از اقدامات ارزشمند و پسندیده در این دوره از مسابقات ، اهدای کاپ و مدال قهرمانی توسط بازیکنان به پرویز پژوم جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بود که این اقدام ارزشمند فرهنگی باشگاه آزادگان ساری ، جای تقدیر و تشکر دارد