آغاز مسابقات کمربند طلایی کارن پرشین فایت گرامیداشت شهدای خان طومان

دبیر سبک کارن پرشین فایت استان مازندران در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص این مسابقات اظهار داشت: مسابقات استانی کارن پرشین فایت گرامیداشت شهدای خان طومان در ساری آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دبیر سبک کارن پرشین فایت استان مازندران در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص این مسابقات اظهار داشت: مسابقات استانی کارن پرشین فایت گرامیداشت شهدای خان  با حضور طومان در ساری آغاز شد.
یوسفی افزود: این مسابقات جذاب و پرطرفدار در استایل لوکیک، سمی کنتاکت، لایت کنتاکت در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌شود.وی بیان داشت :این مسابقات جهت دریافت کمربند طلایی برگزار شده و در دو بخش بانوان و آقایان شکل گرفته که مسابقات بانوان هفته گذشته انجام شد و نفرات برتر معرفی شدند و مسابقات آقایان روز جمعه در سالن شهید منتظری ساری برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین ادامه داد: برای دریافت کمربند طلایی، مسابقات سوپرفایت به صورت تک بازی برگزار میگردد و هر ورزشکاری برنده بازی‌ها شود کمربند طلایی دریافت خواهد کرد.

یوسفی از استقبال ورزشکاران از این مسابقات گفت و افزود: برای این مسابقات ۱۸۰ شرکت کننده از سرتاسر استان مازندران شرکت کردند که روز گذشته شوفایت برگزار شد و ورزشکاران به صورت شونمایشی خودنمایی کردند.

مسابقات جذاب و پرطرفدار سبک کارن پرشین فایت صبح روز جمعه ۷ مرداد در سالن شهید منتظری ساری برگزار خواهد شد.
در این مسابقات ایدین مرتضی پور مسئول برگزاری مسابقات آقایان و خانم سروریان مسئول برگزار کننده بانوان و آقای حسن پور رئیس کمیته داوران و خانم‌حمیدی دبیر کمیته داوری، خانم حسین پور نائب رئیس سبک استان تلاش و زحمات فراوانی داشتند و شو فایت با حضور رئیس سبک استاد مسعود رحیمی، و آقای رضا زاده مشاور عالی، سردار حبیب زاده رئیس سبک استان مازندران برگزار شد