آئین تجلیل و تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب برگزار شد

بمناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب ، و با حضور دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان ،نیکخو مشاور مدیر کل از چند تن از ورزشکاران بانوی محجبه، به نمایندگی از جامعه‌‌ی ورزش بانوان استان تجلیل شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ابتدای جلسه‌ ، دکتر رنگرز ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بعنوان بزرگترین عید شیعیان خاطرنشان کرد ؛ کنکاش در زندگی مولا امیرالمؤمنین علی (ع) بعنوان شخصیتی که تمام ویژگی‌های اساطیر را به صورت مجتمع در خود دارد ، به ما می‌آموزد و مسیرمان را ترسیم می‌کند که باید علی‌وار زندگی کرد ، اندیشید ، عمل کرد و مانند مولایمان در مسئولیت‌های خود امانتدار خوبی بود.

دکتر رنگرز افزود ؛ نگاهی بر سیره‌ی مولی‌الموحدین علی (ع) در باب همسرگزینی ، درس مهم و قابل تأملی را از الگوی زن مؤمنه به همگان می‌آموزد.
عفت ، پاکدامنی ، مستور و محجوب بودن از دیدگان نامحرم کور باطن ‌، و نیز متصف بودن به صفات کرامت به بینوا ، مسئولیت‌پذیری و … را می‌نمایاند
وی در بخشی دیگر از بیانات خود با گرامیداشت هفته‌ی عفاف و حجاب اذعان داشت ؛ مجامع ورزشی بانوان در دنیای امروز ، درست جایی‌ست که بویی از آزادی نبرده و حق شرکت بانوان را در بسیاری از رشته‌های ورزشی ممنوع یا محدود می کند ، اما مدال‌آوران بانوی ما در عرصه‌ی رقابت‌های بین‌المللی ، با رعایت حجاب برتر و پوشش اسلامی خود ، خط بطلان بر خدعه‌ی اغیار کشیدند و به همگان ثابت کردند که پوشش ، مانع٬ رشد نیست.
دکتر رنگرز افزود ؛ آنان با رعایت پوشش اسلامی و حجاب بعنوان نماد فرهنگ دینی و باورهای اسلامی ، اعتقادات اصیل٬ خود را به نمایش گذاشته و در رقابت‌ها حاضر شده و اتفاقات بزرگ ، ویژه و خاصی را رقم می‌زنند.
مدیر کل در خاتمه بیان داشت ؛ بنده بعنوان خادم ورزش ، بر خود فرض و تکلیف میدانم تا مراتب تقدیر و سپاس خود را از جامعه‌ی بزرگ و پر افتخار ورزش بانوان استان اعلام داشته و برای همه ورزشکاران و جوانان عزیز میهن اسلامی بالأخص دیار علویان ، تندرستی ، پیروزی و سربلندی در تمام مراحل زندگی مسئلت دارم .
لازم بذکر است در این آئین ، از خانم‌ها خدیجه شریف‌نتاج ، مبینا علی‌نسب ، لاله صمدی و زهرا شیدایی به نمایندگی از جامعه‌‌ی بانوان ورزشکار استان مازندران ، تجلیل بعمل آمد.