تکواندوکاران مازندرانی امروز راهی چانچئون شدند

اعضای ملی پوش تکواندو مازندران در بخش کیوروگی و پومسه جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تهران را به مقصد کره جنوبی ترک خواهند کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن امروز (دوشنبه – ۳۰خرداد ماه) عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی خواهد شد. در این دوره از مسابقات ۲۲۹ تکواندوکار در بخش کیوروگی و ۱۵۷ تکواندوکار در بخش پومسه حضور دارند که از ۳۴ کشور به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های ملی ایران امروز در دو گروه به این مسابقات اعزام می‌شوند. گروه اول اعضای تیم ملی کیوروگی به همراه تعدادی از نفرات تیم ملی پومسه ساعت ۱۶:۱۵ راهی دبی و پس از توقف چند ساعته عازم محل برگزاری مسابقات می شوند و گروه دوم نیز ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از طریق دوحه راهی سئول خواهند شد.

در بخش کیوروگی فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی و علیرضا نادعلیان، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل ترکیب مازنی ها در تیم ملی کشورمان در این رویداد را تشکیل می‌دهند، مرتضی زنده دل و یاسین زندی پومسه روهای مازندران در تیم ملی هستند.

بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا جمعه سوم تا دوشنبه ششم تیرماه و هفتمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی آسیا پنجشنبه دوم تیرماه و به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد.