ابراهیمی: شرمسارترین تیم لیگ برتر هستیم/احترام به نساجی احترام به کل جامعه فوتبال شمال کشور است

وی با عنوان اینکه هفته‌هاست طعم تلخ خانه‌بدوشی را تجربه می‌کنیم و در جامعه ورزش کشور انگشت‌نما شده‌ایم، افزود: در طول چهار سالی که مهندس حدادیان به‌عنوان مالک باشگاه هزینه‌های هنگفتی را متحمل شده‌اند، حتی ریالی از سوی هیچ مجموعه‌ای به این باشگاه کمک نشده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، به‌دنبال بی‌توجهی‌های ادامه‌دار به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فوتبال مازندران و اخیراً طی رفتاری عجیب و گله‌گذاری یکی از باشگاه‌های خصوصی استان که مشخص نیست با چه قصد و منظوری انجام شده است. هر چند نیازی به توضیح از سوی باشگاه نساجی نبوده و همه چیز عیان است اما عدم واکنش نسبت به این رفتارهای نابجا و سوق دادن نابحق افکار عمومی به اینکه نگاه دولت و دستگاه ورزش در مازندران صرفاً به باشگاه نساجی معطوف و تجمیع شده است، ممکن است برای برخی سوء تفاهم ایجاد کند لذا در همین خصوص “مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی” با بیان اینکه در حال حاضر تیم نساجی مازندران به‌عنوان نماد و نگین شمال کشور، نماینده ظرفیت عظیم فوتبال این خطه است، اظهار کرد: هر آنچه که مسئولان محترم در بحث آماده‌سازی زیرساخت‌ها تلاش‌های نتیجه‌بخشی انجام دهند، باعث حفظ آبروی نه‌تنها نساجی بلکه خانواده بزرگ فوتبال مازندران و شمال کشور خواهند شد.

وی با عنوان اینکه هفته‌هاست طعم تلخ خانه‌بدوشی را تجربه می‌کنیم و در جامعه ورزش کشور انگشت‌نما شده‌ایم، افزود: در طول چهار سالی که مهندس حدادیان به‌عنوان مالک باشگاه هزینه‌های هنگفتی را متحمل شده‌اند، حتی ریالی از سوی هیچ مجموعه‌ای به این باشگاه کمک نشده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه در ادامه کار هم باشگاه نساجی هیچ چشمداشتی به کمک مسئولان نخواهد داشت، اضافه کرد: آماده کردن زمین چمن برای برگزاری مسابقه حداقل انتظاری است که یک باشگاه خصوصی از نهاد عریض و طویل دولت دارد. دولت هر هزینه‌ای که برای هر ورزشگاهی در مازندران انجام دهد، در واقع برای ملک شخصی خود هزینه کرده و باشگاه‌های خصوصی چون نساجی، به‌جز برگزاری بازی، هیچ‌گونه بهره‌برداری دیگری نخواهند داشت.

ابراهیمی با اعلام اینکه انتظار داریم در برآورده ساختن انتظار حداقلی باشگاه نساجی دیگر باشگاه‌های استان نیز همنوا و همراه باشند، تاکید کرد: امروز وقتی به خواسته نساجی به‌عنوان باشگاه لیگ برتری، اعتنایی چندانی نمی‌شود، بدون شک این ارزش و احترام برای دیگر باشگاه‌های استان نیز قائل‌شدنی نخواهد بود.

وی ادامه داد: همان‌طور که اشاره کردم نساجی متعلق به کل فوتبال مازندران است و بدون شک از برکت وجود این تیم، تیم‌های دیگر استان نیز متنعم خواهند بود و هر چه توجه بیشتری به نساجی شود، ناخودآگاه منجر به احترام و نگاه بیشتر به کل فوتبال مازندران خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران گفت: درحال حاضر هنوز به خواسته‌های اولیه باشگاه نساجی توجهی نشده و همچنان با وضع موجود، شرم‌سارترین تیم لیگ برتر هستیم. و واقعاً نمی‌دانیم که چه وقت مسئولان قرار است به خودشان بیایند.