مسابقه دو خیابانی کشوری در رامسر برگزار شد + اسامی نفرات برتر

پس از مدتها محدودیت در برگزاری مسابقات، شهرستان رامسر استان مازندران، میزبان رقابت های دو خیابانی کشوری بود و نفرات برتر در رده های مختلف معرفی شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور، مسابقات دو خیابانی و رده های سنی مختلف در رامسر برگزار شد.

شرکت کنندگان که پس از محدودیت های کرونایی، در یک رقابت جدی حضور یافتند، مسافت ۶ کیلومتری اردوگاه چمران تا هتل رامسر را دویدند.
اسامی نفرات برتر دوی خیابانی رامسر اعلام شد
رییس هیات دو و میدانی استان مازندران درباره اسامی نفرات برتر گفت: در رده سنی زیر ۳۵ سال منصور بیات از استان البرز به مقام نخست ، آرمین کاتبی از استان البرز عنوان دوم و سید محمد حسینی از گلستان در سکوی سوم ایستاد.
اورنگ مستقیم همچنین افزود: در رده سنی ۳۵ تا ۴۴ سال محمد جواد صیادی از استان فارس عنوان‌ نخست مسابقات را از آن خود کرد و امیر طیب لی از گیلان و روح اله امانی از چهار محال بختیاری به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.
وی درباره اسامی نفرات برتر رده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال نیز اعلام کرد؛ ودود جوان نیازی از اردبیل، حسن ساعدی از کرمانشاه و داوود حسین زادگان از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مستقیم افزود؛ در رده سنی بالای ۵۵ سال نیز خردمند حیدری از مازندران مقام قهرمانی این رده سنی را بدست آورد و بر سکوی اول ایستاد، ابراهیم قلعه نوعی از استان مرکزی عنوان دومی این مسابقات را بدست آورد، و هادی زرگریان از مازندران سوم شد.