لطفا چوب لای چرخ هیات والیبال نگذارید!

رحمانی در بخشی از صحبت هایش از چوب لای چرخ گذشتن عده ای تنگ نظر انتقاد کرد و خواستار پیگیری و رفع مشکل از حواشی به وجود آمده توسط رئیس هیات والیبال استان شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش) از جویبار،در حاشیه مراسم تجلیل از بازیکنان تیم والیبال شهدای جویبار؛ رحمانی رئیس هئیت والیبال این شهر از عملکرد خود در سال گذشته گفت و بیان داشت: لطفا چوب لای چرخ هیات والیبال نگذارید .

رحمانی رئیس هئیت والیبال جویبار ضمن گلایه از برخی ها گفت : طی حدود یکسال گذشته با وجود شرایط کرونای سه تیم در مسابقات لیگ یک آقایان کشور از شهر جویبار حضور داشتند و امسال هم دو تیم آقایان و بانوان در لیگ حضور دارند همچنین یک تیم بانوان در والیبال ساحلی استان شرکت کرده است .

وی افزود: برگزاری چهار مسابقه درون شهرستانی و جذب اسپانسر برای تیم بانوان جهت حضور در لیگ از عملکرد این هیات می توان نام برد .

رحمانی ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش جوانان جویبار در بخشی دیگر از صحبت هایش از چوب لای چرخ گذشتن عده ای تنگ نظر انتقاد کرد و خواستار پیگیری و رفع مشکل از حواشی به وجود آمده توسط رئیس هیات والیبال استان شد.

رحمانی بیان داشت: پیگیر جذب اسپانسر برای تیم های والیبال و برگزاری کلاس های استعدادیابی در شهرستان جویبار هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود استعدادهای فراوان در جویبار و همکاری پیشکسوتان، مربیان آینده خوبی برای والیبال جویبار رقم خواهد خورد.

مصاحبه از هادی کارکن