در دیداری دوستانه رقم خورد/ برد پرگل رسانه‌ای ها در ساری

روز یکشنبه۲۳ آبان منتخب ساری در دیداری دوستانه میزبان رسانه ورزش مازندران بود. در این دیدار جذاب و پرگل که گل‌های زیادی در آن رد و بدل شد، رسانه‌ای ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ برابر میزبان خود به برتری برسند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز یکشنبه۲۳ آبان تیم بزرگسالان آبندانسر ساری در زمین ورزشی آبندانسر در دیداری دوستانه میزبان رسانه ورزش مازندران بود. در این دیدار جذاب و پرگل که گل‌های زیادی در آن رد و بدل شد، رسانه‌ای ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ برابر میزبان خود به برتری دست پیدا کنند.
نیمه نخست این دیدار با برتری سه بر یک رسانه ای ها در حالی به پایان رسید که در ابتدا روی دو پاس دیدنی حمید کلانتری، وینگر راست تیم رسانه صادق نجفی موفق شد ۲ بار در فاصله کمتر از ۵ دقیفه و یکبار هم مجید غلامی روی پاس یزدانی و دفع ناقص مدافعین برای رسانه پیام آور شادی در نیمه اول باشند. بازی هجومی رسانه‌ای ها در نیمه نخست سبب شد تا بازی نسبتا یکطرفه ای را شاهد باشیم. تک گل تیم میزبان هم از روی نقطه پنالتی به ثمررسید.
در نیمه دوم تیم میزبان برای جبران گل‌های خورده وارد زمین شد و با ایجاد تغییرات سعی در کم کردن فاصله داشت.نهایتا در یک کش و قوس و برخوردی که شاید پنالتی به نظر نمی رسید توسط داور رسانه‌ای این دیدار باری دیگر پنالتی ای برای میزبان گرفته شد تا با به ثمر رسیدن این گل، نتیجه بازی ۳ بر ۲ شود.
اما این پایان کار نبود .عادل روحی که در نیمه دوم با بازوبند کاپیتانی بعد از مدتها برای رسانه ای ها به میدان آمده بود روی یک موقعیت تک به تک سنگربان حریف را از پیش رو برداشت و موفق شد گل چهارم رسانه را به ثمر برساند.تا مجددا اختلاف دو گل پابر جا بماند.

امادر ادامه با اضافه شدن چند بازیکن جوان، تیم میزبان هجومی تر ظاهر شد و موفق شد روی چند اشتباه و فشار حملات از منطقه چپ، دو گل وارد دروازه رسانه ای ها کنند تا بازی به تساوی ۴-۴ برسد.
هر چند بارها علی احمدی هم با عکس العمل های خوبش در درون دروازه رسانه روز خوبی را بهمراه داشت و مانع به ثمر رسیدن گلهای دیگری شد.
در حالیکه هر دوتیم بدنبال فرصتی برای رسیدن به گل برتری بودند در دقایق پایانی بازی، با تعویض های علی ابراهیمی سرمربی رسانه ،این تیم کمی هجومی تر ظاهر شد و چندین موقعیت خوب توسط مهاجمین خود ایجاد کرد که در نهایت روی یک ارسال از نزدیکی های نقطه کرنر توسط جهانی مدافع پیش تاخته رسانه ای ها، مهدی رضی وینگر راستی که در نیمه دوم به ترکیب اضافه شده بود با جاگیری دقیق در تیرک دوم و نقطه کور مدافعین پرتعداد حریف با ضربه سری دقیق و فنی و فرستادن توپ به زاویه مخالف دروازه بان،رسانه ای ها را به گل پنجم رساند تا در نهایت پیروز این دیدار پرگل و جذاب باشند.
گفتنی است؛ قضاوت این دیدار بر عهده احمد قربانی از فعالین رسانه‌ای استان بود که در داوری نیز تخصص دارد.