رنگرز : عملیات اجرای پروژه چمن طبیعی شهید وطنی قائمشهر در هفته پیش رو آغاز خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی توضیحاتی ارائه کرد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به آخرین اقدامات برای اجرای عملیات پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بیان داشت؛ پس از اجرای فرآیند قانونی انتخاب مشاور و پیمانکار پروژه‌ی احداث چمن طبیعی این ورزشگاه ؛ عملیات اجرایی از هفته پیش٬رو با سرعت آغاز خواهد شد.

دکتر رنگرز با اشاره به انجام مراحل قانونی ترک تشریفات اظهار داشت : از حمایت و مشاوره‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بویژه از شکیبایی و متانت مردم شریف و ورزش‌دوست ، خاصه هواداران پرشور و باتعصب تیم محبوب نساجی بعنوان تنها نماینده‌ی استان مازندران در لیگ برتر کشور و همچنین نقش بسیار مؤثر استانداری مازندران در این دستاورد بزرگ ورزش استان تقدیر و تشکر خالصانه دارم .
وی افزود : همزمان با این مهم ؛ تدابیر لازم در خصوص مذاکره با پیمانکار٬ دیگری جهت جمع‌آوری و انتقال چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به نقطه‌ای دیگر به‌منظور ایجاد زمین مناسب برای تیم‌های پایه نساجی و شهرستان قائم‌شهر اتخاذ و به اجرا درآمده است.
دکتر رنگرز همچنین اظهار داشت : قطعا همکاری و همدلی مسئولین و نمایندگان عزیز در هر امری بویژه اجرای چنین پروژه‌هایی بسیار اثربخش بوده که در این راستا از همه ی آنهایی که برای خواست مردم و هوادارن تلاش کردند سپاسگزارم .
مدیر کل ورزش و جوانان در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ نساجی بیان داشت : امیدوارم به‌زودی در کنار هواداران عزیز شاهد پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌های باشگاه محبوبمان در مستطیل سبز استادیوم شهید وطنی باشیم .