راهی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی شدند

قضاوت مسابقات آنلاین انتخابی به منظور حضور در چالش سوم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ به ترتیب روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ مردادماه) در فدراسیون تکواندو انجام و ۶ آقا و یک خانم از مازندران به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با پایان قضاوت در مسابقات آنلاین انتخابی در دو بخش تیم ملی و آزاد در رده سنی بزرگسالان و همچنین بخش خانواده در دو گروه زنان و مردان طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ مردادماه) در فدراسیون تکواندو نفرات راه یافته به مرحله نهایی معرفی شدند.

این مسابقات به منظور حضور در چالش سوم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ برگزار شد.

رحمت نظری، جواد طولابی، محسن رمدانی، مرتضی زنده دل، رضا جلالی فر و رضا ابراهیمی از بخش مردان و راضیه سینایی تنهابانو پومسه رو در بخش بانوان از جمله نفرات انتخابی از استان مازندران می باشند.

«گروه مردان»

بخش تیم‌ملی///

استاندارد///

رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: علی نادعلی (اصفهان) – منصور امامیان فر (اصفهان) – رحمت نظری (مازندران) – جواد طولابی (مازندران)

رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال: مرتضی استکی (اصفهان) – محسن رمدانی (مازندران) – جعفر طالب (گیلان) – محمدعلی تقی‌پور (سمنان)

ابداعی:

رده سنی بالای ۱۷ سال: مرتضی زنده دل (مازندران) – رضا جلالی فر (مازندران) – رضا ابراهیمی (مازندران) – احمد معصومی (اصفهان)

«گروه زنان»

بخش تیم‌ملی///

استاندارد:

رده‌سنی ۶۱ تا ۶۵ سال: راضیه سینایی (مازندران)

نفرات معرفی شده تا روز پنجشنبه – ۲۸ مرداد ماه فرصت دارند فیلم های اجرای فرم خود را از طریق شماره تماس ۰۹۳۶۸۵۹۱۶۳۸ ارسال نمایند.

فرم های اجرایی هر رده سنی به شرح زیر است:

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال: ۸ و ۹ / رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: ۱۰ و ۱۲/ رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال: ۱۲ و ۱۵/ رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال: ۱۲ و ۱۴/ رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال: ۱۲ و ۱۴/ رده سنی بالای ۶۵ سال: ۱۰ و ۱۲/ ابداعی: فرم ابداعی

هدایت این نفرات در بخش مردان، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و علی سلمانی و سینا قزل احمد به عنوان مربی است. در بخش دختران نیز مهسا مردانی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد و آتوسا فرهمند و نگار ملامددخانی مربیان تیم هستند.

گفتنی است، اسامی نفرات منتخب برای مسابقات آزاد جهانی متعاقبا اعلام خواهد شد.