گزارش تصویری اولین دوره مسابقات ویندسرف – کاپ آزاد دلفین های کاسپین در محمودآباد

اولین دوره مسابقات ویندسرف – کاپ آزاد دلفین های کاسپین، با شرکت ۱۶ ویندسرفر از استانهای مازندران، تهران، گیلان و هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، اولین دوره مسابقات ویندسرف – کاپ آزاد دلفین های کاسپین، با شرکت ۱۶ ویندسرفر از استانهای مازندران، تهران، گیلان و هرمزگان در کلاس تکنو ۲۹۳ آغاز شد و با استقبال ورزشکاران، مربیان و همراهان مواجه و با شور و هیجان حضار برگزار گردید.

حسین سینکایی رییس هیات قایقرانی استان و الهه خوارزمی سرپرست نایب رییسی هیات ضمن حضور در محل مسابقات از تلاشهای دکتر محمدعلی محمدی مدیریت باشگاه دلفین های کاسپین، حمید شیروانی مسئول کمیته معلولین هیات استان و نماینده هیات مازندران و همچنین دیگر عزیزان همراه در برگزاری این رویداد پر هیجان قدردانی نمودند.

مسابقات ویندسرف کلاس تکنو ۲۹۳ در ۲۰ مَچ رِیس(دور) به صورت حذفی برگزار شد، و حذف شدگان شانس مجدد برای صعود به فینال با بالا آمدن از گروه بازنده ها را داشتند که این امکان به دلیل شرایط متغیر باد برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود. به طور کلی شرایط جوی و وزش باد ویندسرفرها را یاری کرد تا رقابتی تماشایی را در محیطی صمیم و پر انرژی به نمایش بگذارند.

پس از فینال، مدیریت باشگاه دلفین های کاسپین با اهدای جوایز نقدی و تندیس چوبی ارزنده و گردن آویز ویندسرف از برگزیدگان مسابقات تجلیل نمود و هیات قایقرانی استان مازندران نیز با صدور احکام قهرمانی به نفرات برتر از آنها تقدیر نمود.

شایان ذکر است نفرات اول تا سوم به ترتیب چک هایی به مبالغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال با اسپانسری دکتر محمدعلی محمدی به همراه تندیس، گردنبند و حکم رسمی دریافت نمودند.

نفرات برتر:

-بخش بانوان؛
مژده فرشید نیکو از تهران
آرزو گلبازی از هرمزگان
کیمیا سیاه کمری از کرمانشاه

-بخش آقایان؛
سینا آرش از گیلان
حمید شیروانی از مازندران
ناصر رنجکش از مازندران

این رویداد روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در خشت سر، محمود آبادِ مازندران برگزار گردید.