بازگشت شهریار ساری به لیگ برتر فوتبال ساحلی / صالحی : به عشق مردم ساری با قدرت ادامه خواهیم داد

تیم فوتبال شهریار ساری که در پایان فصل گذشته خبر از فروش سهمیه تیمش منتشر شده بود، با اعلام مدیرعامل این باشگاه، با قدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور خواهد داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید احمد صالحی مدیرعامل باشگاه شهریار ساری در گفتگویی در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر گفت : پیام‌های محبت آمیز مردم شهر ساری و علاقمندان به فوتبال ما را از فروش تیم منصرف کرد.

صالحی افزود: نامهربانی‌هایی زیادی در فصل های گذشته دیدیم اما نمیتوانیم از حق مردم ورزش دوست ساروی به راحتی بگذریم.

وی ادامه داد : این تیم حق مردم ساری است و حالا دیگر شهریار در دل مردم ساری قرار گرفته و به راحتی نمیتوانیم امید مردم این شهر را نا امید کنیم. تلاش میکنیم با تمام توان تا با قدرت در بازی ها حضور پیدا کنیم تا شادی را برای مردم شهر به ارمغان بیاوریم.
مدیرعامل شهریار ساری در خصوص وضعیت جذب کادرفنی و بازیکنان گفت : بزودی کادر فنی و عوامل تیم را معرفی خواهیم کرد تا تیمی قدرتمند جهت حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی داشته باشیم.

وی همچنین از وضعیت استادیوم ساحلی ساری گفت و بیان کرد : این استادیوم جزو استادیوم های برتر و مجهز خاورمیانه است که در صورت تکمیل پروژه میتواند میزبان مسابقات مختلف بین المللی باشد.

صالحی خاطرنشان کرد : این استادیوم برای مردم شهر ساری است و قطعا میزبانی از مسابقات مختلف آسیایی و جهانی میتواند در جذب گردشگر و جذب سرمایه به مردم شهرم ساری کمک کند.

مدیرعامل شهریار ساری خاطرنشان کرد : در ساخت این پروژه تنها هستیم اما تلاش میکنیم در یکی دو سال آینده این پروژه بزرگ را برای مردم ساری و استان مازندران به اتمام برسانیم.