سقوط تیم فوتبال شهدای مقاومت جویبار به لیگ استان/ جوانان جویبار حریف گرگانی ها نشدند

در هفته های پایانی بازی های لیگ سه مرحله اول کشور تیم شهدا مقاومت میهمان استقلال علی آباد بود که با شکست دو بر صفر امیدهای خود را برای باقی ماندن در لیگ از دست داد و به لیگ مازندران سقوط کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته های پایانی بازی های لیگ سه مرحله اول کشور تیم شهدا مقاومت میهمان استقلال علی آباد بود که با شکست دو بر صفر امیدهای خود را برای باقی ماندن در لیگ از دست داد و به لیگ مازندران سقوط کرد.
این تیم که چند سالی در لیگ برتر مازندران حضور داشت سال گذشته به لیگ سه صعود کرد ولی متاسفانه در قسمت کادر فنی و سرمربی تغیرات نداشت و همچنین بازیکنان زیادی به این تیم اضافه نشد که باعث سقوط این تیم شد.
در شرایط کنونی و امکان تیم داری در این شرایط اقتصادی که کار سختی می باشد و حضور در این سطح از لیگ پتانسیل خاص خود را می طلبد.
امیدواریم با تدابیر مدیرعامل این تیم در سال آینده و استفاده از کادر مجرب تر و اضافه کردن بازیکنان جدید از آبروی چندساله فوتبال جویبار دفاع شود.
قطعا کسب این نتایج ضعیف در شأن و منزلت فوتبال و فوتبال دوستان جویباری نمی باشد و شاید حتی حضور نیافتن تیم با این شرایط در مسابقات بهتر از حضور یافتن و کسب نتایج ضعیف باشد.