قلعه‌نویی به محل نشست خبری نرسید/ مربی گلگهر: بازی در برابر نساجی بسیار سخت است

مربی گلگهر گفت: بازی در برابر نساجی بسیار سخت بوده و برخلاف نتایجی که در چند هفته اخیر کسب کرده اما تیم باکیفیتی است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست خبری امیر قلعه‌نویی سرمربی گلگهر سیرجان ساعت ۱۷ امروز در هتل سالاردره ساری اعلام شد، اما ظاهراً پرواز سیرجانی‌ها از تهران به ساری ساعت ۱۶ بوده و او در ساعت مقرر به این نشست نرسید.

معمولاً در فصل جاری، مربیانی که بنا به هر دلیلی به نشست خبری نمی‌رسند، با توجه به مجازی بودن این نشست‌ها به‌دلیل شرایط کرونایی، ویدئویی از صحبت‌های خود را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.

از سری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر، نساجی مازندران در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شنبه ۲۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف گلگهر سیرجان خواهد رفت.

اما سعید الهویی مربی گلگهر سیرجان پیش از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه خوشحال هستیم که ارائه یک بازی باکیفیت نصیب ما شده است، اظهار کرد: بازی در برابر نساجی بسیار سخت بوده و برخلاف نتایجی که در چند هفته اخیر کسب کرده اما تیم باکیفیتی است و با حضور آقای جلالی ساختار دفاعی نساجی نظم پیدا کرده است. جا دارد از زحمات آقای جلالی تشکر کنیم که فصل قبل کار سختی در گلگهر داشتند و موفق شدند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند. مربی بسیار خوب، باتجربه و بادانشی هستند که در تیم نساجی برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی افزود: مشکل اصلی تیم ما در بازی فردا زمین مسابقه است و جا دارد از مسؤولان ورزشی و مسئولان استان مازندران خواهش کنیم برای نساجی که تیم ریشه‌دار و پرهواداری است، تلاش کنند تا حداقل یک زمین باکیفیت برای این تیم مهیا شود. آقای حدادیان در این سال‌ها زحمات زیادی برای نساجی کشیدند و جا دارد از ایشان تشکر کنیم. در این شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر بخش خصوصی درگیر مشکلات خودش است اما آقای حدادیان برای تیم شهر و استان خودش تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا نساجی موفق شود. واقعاً از ایشان تشکر می‌کنیم.

الهویی گفت: از مسؤولان مازندران خواهش می‌کنیم آقای حدادیان را یاری کنند تا نساجی بتواند روزهای روشن و بهتری داشته باشد. حداقل کاری که برای آقای حدادیان می‌توانند انجام دهند فراهم کردن یک زمین باکیفیت است.

مربی گلگهر سیرجان خاطرنشان کرد: ما فردا یک بازی در قائم‌شهر انجام می‌دهیم و می‌رویم اما تیم نساجی باید ۱۵ مسابقه در این زمین بازی کند. این بیشترین ضرر برای تیم نساجی است. البته مطمئناً ما و بازیکنان تیم با ذهنیت پیروزی وارد بازی خواهیم شد، بازیکنان ما می‌دانند که زمین مسابقه، تیم‌های حریف، شرایط جوی و … هیچکدام نمی‌تواند بر عملکرد و رسیدن به هدف‌مان تاثیر بگذارد.

وی افزود: ما فردا یک هدف مهم برای این بازی داریم. همان‌طور که در دو بازی قبل ساختار و سازمان دفاعی خوبی ارائه دادیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. فردا هم سعی می‌کنیم عملکرد خوبی در ساختار دفاعی داشته باشیم و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

الهویی با بیان اینکه امیدواریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و تحت تاثیر زمین بی‌کیفیت قرار نگیریم، عنوان کرد: این زمین سال گذشته دو بازیکن خوب را از ما گرفت و اتفاقات بدی افتاد. ولی فردا با ذهنی مثبت و قلبی شجاع وارد زمین می‌شویم تا تلاش کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.