کرچیچ: هواداران ذوب آهن برای این برد خیلی صبر کردند/ بازیکن اخراجی ما گفت حرفی نزده است

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: این یک هدیه است که به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌کنم زیرا آنها برای این برد خیلی صبر کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کرچیچ بعد از برد ۳ بر ۲ مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: عصر بخیر می‌گویم. تبریک به بازیکنان خودمان می‌گویم و تبریک بعدی را به نساجی می‌گویم. مورد دومی که می‌خواهم اشاره کنم این یک هدیه است که به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌کنم زیرا آنها برای این برد خیلی صبر کردند. همه ما خوب کار می‌کردیم و درهر جلسه تمرینی و هر مسابقه خیلی سخت تلاش کردیم و در نهایت پیروزی حاصل ما در این مسابقه بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.

وی افزود: مشکلاتی در فاز دفاعی داشتیم به هر حال ما برگشتیم و بازی ۲ بر یک شد و از نیمه اول کاملا رضایت داشتم در نیمه دوم باید بگویم سخت است ۱۰ نفره بازی کردن و به همین دلیل عقب تر رفتیم زیرا در فوتبال مهم است که بازیکنان به پوزیشنی که بازی می‌کنند به آن احترام بگذارند. می‌دانستیم چطور این بازی را باید برنده شویم و فرصت‌های بیشتری داشتیم تا آخر جنگیدیم و در نهایت باز می‌گویم این برد به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌گوییم.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه چقدر به بقا و آینده تیم دارید عنوان کرد: ۱۰ روز پیش در بازی سایپا در مورد وضعیت ذهنی بازیکنان صحبت کردم و باید قویتر باشیم و باید بهتر پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم. بخاطر این سه امتیاز سه ماهه صبر کردیم. بازی بعدی ما با سپاهان است و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. به این نکته اشاره می‌کنم که در هر بازی تاکتیک و استراتژی ویژه‌ای داریم.

وی در مورد اخراج بازیکن و سرمربی ذوب آهن اظهار داشت: هیچ وقت در مورد داوران صحبت نکردم اما مشکلات زیادی در این سه ماهه گذشته داشتیم و پنالتی ما را نگرفتند و برخی موقعیت‌های آفساید گرفته نشد. امروز هم با بازیکن  اخراجی تیم صحبت کردم و گفت من حرف بدی نزدیم ولی این مساله را آنالیز می‌کنیم