مسئولین ورود کنند / تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در آستانه انحلال!

در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم شهروند ساری بعنوان تنها نماینده مازندران در این رقابت ها با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می کند و شاید به مرز انحلال هم برسد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم شهروند ساری بعنوان تنها نماینده مازندران در این رقابت ها با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می کند و شاید به مرز انحلال هم برسد.

لیگ برتر فوتسال بانوان از آخر همین هفته رسما آغاز خواهد شد و شهروند ساری بعنوان تنها نماینده استان مازندران جهت حضور در این رقابت ها مورد بی مهری شدید مسئولین ورزش استان و شهر ساری قرار گرفته است.

این تیم در حالی در هفته نخست این رقابت ها باید در برابر سایپای قدرتمند قرار بگیرد که تاکنون موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده و تمرینات این تیم نیز لغو شده است.

بانوان شهروند ساری تنها نماینده استان در این رقابت های بزرگ است اما متاسفانه نه معون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان پیگیر وضعیت این تیم است و نه هیات فوتبال استان و اداره ورزش شهرستان به وضعیت این تیم توجهی می کنند.

عدم جذب بازیکن، نداشتن حامی مالی و عدم برگزاری تمرینات، وضعیت دختران شهروند ساری را برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در حاله ای از ابهام قرار داده است.

نیاز است مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شخصا به این موضوع ورود کند و هیات فوتبال و اداره ورزش مرکز استان را برای نجات تنها سهمیه دختران مازندران بسیج کند تا این نماینده مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با شایستگی هرچه تمام تر حضوری موفق داشته باشد.

گفتنیست؛ تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در نخستین هفته از رقابت ها روز جمعه باید در تهران به مصاف سایپای پر مهره برود.