تساوی شهروند ساری در خانه برابر گیتی پسند اصفهان

تیم شهروند ساری برابر گیتی پسند اصفهان در هفته پنجم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران در خانه تن به تساوی داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پنجم رقابت های فوتسال باشگاههای ایران از گروه الف با دیدار دو تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۴ عصر امروز پنجنشنبه ۱۸ دی ماه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد که در خاتمه دو تیم به نتیجه تساوی چهار- چهاررضایت دادند.
تیم گیتی پسند اصفهان با این مساوی با کسب ۸ امتیاز رده دوم به صدر جدول رسید و تیم شهروند ساری نیز با کسب سه امتیاز به طور موقت از قعر جدول به رده پنجم صعود کرد.
تیم شهروند ساری که نیمه اول را با پیروزی دو بر سه به رختکن رفت، همانند سه دیدار گذشته در نیمه دوم تا آستانه شکست پیش رفت که در ثانیه پایانی با شوت رضا قنبری بازیکن ریز نقش خود توانست از شکست خانگی رها شود و با کسب یک امتیاز این دیدار به طور موقت از قعر جدول جدا شود و امیدوار به بازی های آینده خود برابر اهورا بهبهان و فردوسی قم برود.
گلهای گیتی پسند اصفهان را در این بازی فرهاد توکلی ( ۳) و سعید احمد عباسی و برای شهروند ساری نیز بلال اسماعیلی(۲)و طاها مرتضوی و رضا قنبری گلزنی کردند
شهروند ساری با این باخت از چهار بازی گذشته در لیگ برتر با دو امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد و گیتی پسند اصفهان نیز با ۱۰ امتیاز در صدر را مقاومت البرز پس گرفت.
این دیدار پیش از این طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود ساعت ۱۵٫۳۰ برگزار شود که به دلیل درخواست باشگاه گیتی پسند از شهروند ساری برای برگزاری این دیدار در ساعت ۱۴ و موافقت تیم میزبان این بازی با ۹۰ دقیقه زودتر از برنامه پیش بینی شروع شد.
گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در چهار دیداری که در دو فصل گذشته با هم برگزار کردند، حاصل آن دو برد برای شهروند و دو تساوی برای تیم میهمان گیتی پسند اصفهان بود.

رقابت های فوتسال لیگ برتر در فصل جاری در دو گروه الف و ب با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است که در پایان بازی های رفت و برگشت سه تیم از هر گروه به طور مستقیم به مرحله پلی آف و قهرمانی در لیگ می روند ودو تیم در گروه الف و ب این رقابت ها نیز برای بقاء در لیگ برتر با هم بازی می کنند .