جلسه کارگروه تخصصی ورزش مازندران/صاحب نام ها نیامدند!

متاسفانه زودتر از زود، شکافی در ورزش مازندران ایجاد شده که موضوع اصلی آن ورود برخی نفرات امتحان پس داده و ناکام پیشین است که دوباره فرصت خودنمایی یافته اند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهره های موثق و پرسابقه ورزش مازندران در نشست هم اندیشی کارگروه تخصصی شورای تربیت بدنی و ورزش مازندران حضور پیدا نکردند!

این نشست در حالی امروز برگزار شد که شماری از افراد صاحب نام و پرتجربه ترجیح دادند از حضور در جلسه سرباز زنند.

متاسفانه زودتر از زود، شکافی در ورزش مازندران ایجاد شده که موضوع اصلی آن ورود برخی نفرات امتحان پس داده و ناکام پیشین است که دوباره فرصت خودنمایی یافته اند.

بزرگانی که دعوت اداره کل ورزش و جوانان را رد کرده اند، حتما در نوبت جدید جلسه حضور می یابند اما گمان می یابد که حرف های شنیدنی برای گفتن خواهند داشت.

اما در جلسه چه گذشت ؟

رنگرز در این جلسه با اشاره باینکه ستاد عالی ورزش استان در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان و با تاکیدات استاندار علاقه مند به ورزش تشکیل شد ، اظهار داشت؛ برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی ورزش می تواند در آسیب شناسی و ارائه راهکار به ستاد عالی ورزش مثمرثمر باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه اظهار داشت؛ در کارگروه ها می توان با استفاده از ظرفیت افرادصاحب تجربه، در فرآیند تصمیم گیری با استفاده از خردجمعی تاثیرات خوبی را شاهد باشیم.
وی افزود؛ با توجه به گستردگی مقوله ورزش، کارگروه های تخصصی می توانند بسته های عملیاتی را تهیه و برای طرح در جلسه ستاد عالی ورزش ارائه نمایند که در صورت تصویب از قدرت اجرایی بالایی برخوردارد خواهد بود.
حسین بریمانی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی نیز در این جلسه گفت: لزوم تشکیل این کارگروه ها برای بررسی امور زیربنایی و راهبردی در ستاد عالی ورزش و تربیت بدنی احساس می شود و می توانیم در بخش های مختلف ازجمله، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی ، ورزش روستایی ، رسانه و … کارگروه های تخصصی تشکیل شود.
همکاری بین بخشی دستگاه ها، استفاده از ظرفیت بازنشستگان و پیشکسوتان، برگزاری جلسات بر بستر فضای مجازی، استفاده از ظرفیت جوانان، تاکید بر اجرایی شدن ایده ها و برنامه های کارگروه ها و … از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست تخصصی بود.