پایان مناقشه انتخاب رئیس هیئت قایقرانی در مهمترین قطب قایقرانی مازندران

تیزهوشی”سینکایی”جوان برای دور کردن بده‌بستان‌های سیاسی از دایره انتصابات “درویش” سرپرستی هیئت قایقرانی نوشهر را بر عهده گرفت .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از کشاقوس های فراوان و علیرغم معرفی یکی از نامداران ورزش قایقرانی در زمان تصدی “مجتبی اسلامی”رئیس پیشین ورزش و جوانان نوشهر به یکباره ورق برگشت و سرپرست معرفی شده به حکمش نرسید تا آنکه “حسین سینکایی”مدیر جوان و صاحب سبک هیئت قایقرانی استان مازندران بعد از تحولات در ورزش و جوانان نوشهر و اداره کل این حوزه در حکمی متفاوت سکان ورزش مهمترین قطب قایقرانی مازندران یعنی نوشهر را به “قاسم درویش”سپرد.
گزارش رویداد حاکی است طبق آیین نامه هیات های ورزشی پس از انتخاب رییس هیات استانی تمامی احکام صادره قبلی خود به خود از درجه اعتبار ساقط می باشند و ابقا سمت منوط به صدور حکم مجدد توسط ریاست جدید هیات استان می باشد.
حسین سینکایی رئیس نوشهری هیئت قایقرانی استان مازندران در این خصوص می گوید: بهبود تخصصی قایقرانی در سطح استان بدون توجه به حواشی و مسایل غیرتخصصی،با انجام تعهد و تلاش همیشگی پیش میرود.

در این جلسه رییس هیات قایقرانی مازندران ضمن برشمردن ویژگی های ابوالقاسم درویش و اشاره به اهمیت و حساسیت هیات قایقرانی نوشهر ابراز امیدواری نمود ازین پس شاهد تحولات و پیشرفت بیشتری در قایقرانی نوشهر که یکی از دو قطب قایقرانی استان است، باشیم.

کریم پرکاس، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر نیز در ادامه با بیان اهمیت ورزش و علی الخصوص رشته قایقرانی در نوشهر، این ورزش را یکی از پر مدال ترین رشته ها برشمرد و از جامعه قایقرانی استان خواست تا دست در دست هم و با تلاش افتخارات گذشته قایقرانی نوشهر را احیا نمایند.

رییس هیات قایقرانی مازندران اهداف خود و تیم همراهش را بهبود تخصصی قایقرانی در سطح استان بیان کرد و ادامه داد از خانواده بزرگ و محترم قایقرانی مازندران می خواهم بدون توجه به حواشی و مسایل غیر تخصصی، با تمام تعهد و تلاش همیشگی خود، در رشته تخصصی قایقرانی پیش بروند و ابراز امیدواری کرد دیگران نیز در تمام زمینه ها متعهدانه و متخصصانه فعالیت نمایند تا بتوانیم شاهد پیشرفت همه جانبه باشیم.

در این جلسه که در اداره ورزش و جوانان نوشهر منعقد شد، جمعی از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان قایقرانی حضور داشتند از حسین ملکی مربی با سابقه نوشهر نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد. شایان ذکر است متاسفانه حسین قاسمپور در جلسه حضور نداشت و غیاباً از زحمات و فعالیتهای ایشان طی سالیان متوالی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است طبق آیین نامه هیات های ورزشی پس از انتخاب رییس هیات استانی تمامی احکام صادره قبلی خود به خود از درجه اعتبار ساقط می باشند و ابقا سمت منوط به صدور حکم مجدد توسط ریاست جدید هیات استان می باشد.