رئیس کمیته دارت مازندران منصوب شد / بنیامین مرشدی سکاندار دارت پرطرفدر !

طی حکمی از سوی یاسر سلیم بهرامی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران بنیامین مرشدی به عنوان رئیس کمیته دارت استان مازندران منصوب شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شامگاه امروز دوشنبه ۱۰ آذر، در جلسه ای که در دفتر هیات انجمن های ورزشی مازندران برگزار شد؛ طی حکمی از سوی یاسر سلیم بهرامی، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران، بنیامین مرشدی به عنوان رئیس کمیته دارت استان مازندران منصوب شد .

یاسر سلیم بهرامی، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران در این جلسه از فعالیت های انجمن های ورشی گفت و اظهار داشت : در هیات انجمن های ورزشی، اکنون ما ۶۲ انجمن فعال داریم که به صورت منظم در حال فعالیت می باشند.
وی با بیان اینکه رشته های ما متفاوت است و تک رشته ای نیست، افزود : ما ۶۰ رشته ورزشی داریم که در آسمان و زمین برگزار می شود‌. همه اشکال ورزش را ما در انجمن های ورزشی داریم.

سلیم بهرامی با اشاره به جذب گردشگر در شهرهای مختلف استان، بیان کرد : برخی از ورزش های ما گردشگرپذیر هستند و فعالیت های جدی نیروهای ما در این انجمن ها سبب شد در طول این یکی دو سال حدود ۱۰۰ خارچی فقط در سایت هوایی ساری پرواز کنند.

وی ادامه داد : سایتهایی را در حوزه گردشگری فعال کردیم که بعنوان قطب گردشگری فعال می باشد.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران گفت : پرافتخارترین هیات ورزشی هستیم و نسبت به بودجه کمی که دریافت کرده ایم، تاکنون بیشترین افتخارات را داشتیم.

سلیم بهرامی ادامه داد : سه سال پیاپی رتبه اول کشور نشان دهنده زحمات عوامل هیات انجمن های ورزشی استان مازندران است.

بنیامین مرشدی که در این نشست بعنوان رئیس کمیته دارت مازندران منصوب شد، در حاشیه مراسم معارفه اش، از برنامه هایش گفت و اظهار داشت : آمده ایم در کنار هم با وحدت و حمایت همگی و با مشاوره های دکتر سلیم بهرامی به موفقیت های بزرگ برسیم.
مرشدی در ادامه به تشریح برنامه های مهم خودش پرداخت و گفت : برگزاری لیگ به صورت مدون و همیشگی، تعامل با فرمانداران شهرها، اجرای طرح هر شهرستان یک خانه دارت، کشف استعداد و معرفی این رشته،  گرفتن میزبانی اردوهای ملی از مهم ترین اولویت های ما در دارت استان می باشد.
رئیس کمیته دارت مازندران در پایان خاطرنشان کرد : مسئول کمیته شهرستان ها را برای شروع هر چه زودتر فعالیت دارت بزودی زود مشخص خواهیم کرد تا با جدیت بیشتری فعالیت دارت را استارت بزنیم.

به گزارش مازنداسپرت؛ بنیامین مرشدی که از خبرنگاران و گزارشگران ملی و برتر صدا و سیماست، چهار سال بعنوان روابط عمومی در هیات انجمن های ورزشی استان مازندران فعالیت مثبت داشت و مدیررسانه ای تیم های ملی فوتوالی ایران است و با تیم های ملی فوتوالی به موفقیت های بزرگی در سطح آسیا رسیده بود و قطعا با حضور وی دارت استان مازندران به موفقیت های بزرگ دست خواهد یافت.