آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی هورسان رامسر

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان امروز (یکشنبه) با شش دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های هورسان رامسر و شهداب یزد در بازی‌های آغازین موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است، از پنجم آذرماه به میزبانی دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز شده است.

امروز (یکشنبه) در اولین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، پیکان تهران میزبان هورسان رامسر بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان، بازی هفته گذشته را به حریف واگذار کرده بودند. پیکانی‌ها هم در هفته دوازدهم قرعه استراحت داشتند.

این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود هورسان به پایان رسید. خودروسازان در ست دوم با ثبت امتیاز (۲۵ بر ۲۳) به پیروزی رسیدند اما هورسان رامسر در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای (۲۲ بر ۲۵)، (۲۲ بر ۲۵) و (۱۹ بر ۲۵) فاتح میدان شد.

این بازی در مدت زمان ۱۲۲ دقیقه انجام شد و در آن ولی علی‌پور بازیکن شماره ۳ پیکان در ست دوم و فرهاد نظری افشار بازیکن شماره ۱۲ هورسان رامسر در ست چهارم کارت زرد دریافت کردند. تیم هورسان رامسر هم در ست سوم با کارت زرد تاخیر مواجه شد. ضمن این که محمدرضا آصفی بازیکن شماره ۱۰ تیم پیکان در ست چهارم با دریافت دو کارت زرد و قرمز اخراج شد.

محمدرضا درفش کاویان و جواد مرآتی به عنوان داور اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. اصغر درفش کاویان و مسعود یزدان‌پناه هم تیم نظارت فنی و داوری را تشکیل دادند.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم شهداب یزد در خانه والیبال تهران میزبان خاتم اردکان بود. شاگردان عمده غیاثی با نتیجه ۳ بر یک با امتیازهای (۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۱۵)، (۱۷ بر ۲۵) و (۲۵ بر ۱۹) خاتم را شکست دادند و هشتمین برد خود را جشن گرفتند.

در این رقابت که به مدت ۱۲۷ دقیقه طول کشید، علی یوسفی‌پور بازیکن شماره ۱۶ خاتم اردکان و بابک امیری بازیکن شماره ۱۸ شهداب یزد، کارت زرد گرفتند.

اصغر میرزایی، مهدی توکلی، محمدعلی امیدی و خلیل یگانه‌مجد قضاوت و نظارت این بازی را برعهده داشتند.