داوران تمرکز کافی برای قضاوت ندارند/روند صعودی خواهیم داشت

سرمربی تیم سامسونگ قائمشهر حاضر در لیگ دسته یک والیبال کشور گفت :تیم سامسونگ در ادامه رقابت های لیگ دسته اول روند صعودی خواهد داشت قطعا نتایج هفته ابتدایی به فراموش سپرده می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امین اصغری پس از برد سه بر دو تیمش برابر تیم رعد پدافند قم در گفتگویی ضمن تشکر از زحمات وتلاش فراوان بازیکنان و مجموعه مدیریتی تیم ،بیان کرد: جا داره در ابتدا تشکر ویژه داشته باشم از دکتر مصلح آبادی عزیز مرد دوست داشتنی و زحمت کش که به تنهایی با این وضعیت اقتصادی بد از تیم حمایت می کنند و این مجموعه خوب را درست کردند و امیدوارم با مدیریت وتدابیر مطلوب ایشان بتوانیم این تیم را به سطح اول والیبال ایران برسانیم.

وی تصریح کرد: تیم دیر بسته شد و هنوز هم به هماهنگی لازم نرسیدیم و تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد ، تیم سامسونگ در ادامه رقابت های لیگ دسته اول روند صعودی خواهد داشت قطعا نتایج هفته ابتدایی به فراموش سپرده می شود.

سرمربی تیم سامسونگ قائمشهر با تاکید بر اینکه سازمان لیگ در برنامه ریزی بازی ها باید دقت بیشتری خرج دهد،گفت:  خواهشمندم فدراسیون به لیگ دسته اول اهمیت بیشتری دهد، علی الخصوص کمیته داوران در  انتخاب و چینش داوران توجه داشته باشد که متاسفانه بیشتر داوران تمرکز کافی برای قضاوت را ندارند و در روند بازی تاثیر گذار بودند ، در برخی مسابقات در امتیازات حساس داوران اشتباهات فاحشی داشتند؛به عقیده بنده در حال حاضر که تنها رویداد فدراسیون مسابقات لیگ دسته اول است  و مسابقات لیگ برتر و دسته یک بطور هم مان برگزار نمی‌شود انتظار می رود از داوران بین المللی بیشتری در لیگ دسته اول استفاده شود که امیدوارم این مسائل حل شود.

امین اصغری خاطرنشان کرد: از مشاوره و راهنمایی های دوست خوبم آقای حسین کاظمی مربی بین المللی و مدرس والیبال که در طول این چند ماه به بنده و باشگاه داشته متشکرم و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بزودی با شکست این رقیب سخت به میادین والیبال برگردد.

وی در پایان ضمن تشکر از میزبانی خوب استان اردبیل از رقابت های لیگ دسته اول ،افزود: میزبانی خیلی عالی است و امیدواریم در مراحل آینده شهر ها اینگونه میزبانی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹