سرمربی نساجی: نتیجه خوبی را رقم خواهیم زد/علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور به نشست خبری نرسید!

سرمربی باشگاه نساجی قائم‌شهر گفت: ما در نساجی قائم‌شهر تنها نماینده خطه شمال به‌خصوص مازندران هستیم تا ثانیه آخر سخت‌کوش و متمرکز می‌شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید فاضلی سرمربی باشگاه نساجی مازندران امروز در گفت‌وگویی، در خصوص بازی فردای نساجی قائم‌شهر و تراکتورسازی آذربایجان ضمن تسلیت در خصوص درگذشت استاد محمود یاوری اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است ستاره‌های زیاد و مربی خوبی دارد ذهنیت این تیم مدعی برد است.

وی افزود: ما هم در نساجی قائم‌شهر تنها نماینده خطه شمال به‌خصوص مازندران هستیم تا ثانیه آخر سخت‌کوش و متمرکز می‌شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.

فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم و محروم دارید؟ گفت: خیر نداریم تست کرونای همه اعضای تیم منفی بوده است.

سرمربی باشگاه نساجی گفت: نساجی بعد از رفتن حقیقی گلر درون دروازه نیما میرزازاد را دارد، بازی قبل را بود من اعتقاد کامل به این فرد دارم آینده خوبی در فوتبال خواهد داشت، ضمن اینکه ما مهرداد طهماسبی باتجربه و حسین خطیر جوان را هم در کنارش داریم.

این مربی اضافه کرد: نیما میرزازاد گلری است که در جام جهانی گلر جوانان ما بوده اگر قدر خودش را بداند می‌تواند موثر باشد، در خصوص چیدمان داوری بازی قبل می‌توان گفت به‌دنبال این هستم که فضایی درست شود تا داوری با رویکرد جنجالی مواجه نشود.

فاضلی تاکید کرد: من  برای نهادینه شدن این موضوع سعی می‌کنم کمک کنم، داوری بازی فردا بر عهده آقای کرمانشاهی است که نهایت عدالت را رعایت کرده، نباید به‌خاطر نتیجه گرفتن داوری را تحت تاثیر قرار دهیم.

لغو نشست خبری علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور آذربایجان

نشست خبری پیش از بازی علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور آذربایجان که قرار بود عصر امروز برگزار شود، لغو شد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم تراکتور آذربایجان که قرار بود عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی دو تیم نساجی مازندران و تیم تراکتور شرکت کند که به دلیل تاخیر در پرواز این نشست خبری لغو شد.

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فردا بین نساجی و تراکتور آذربایجان از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.