رئیس هیات ورزش های ناشنوایان مازندران انتخاب شد

دکتر رمضان غلامی تنها کاندیدای ریاست هیات ناشنوایان استان مازندران، با کسب رای قاطع اعضای مجمع انتخابات، بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان مازندران با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان ، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزرش و جوانان مازندران و اعضای مجمع انتخابات در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

پس از رای گیری از اعضای مجمع، آقای دکتر رمضان غلامی تنها کاندیدای این مجمع با کسب ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه بعنوان رئیس جدید هیات ورزشهای ناشنوایان انتخاب شد.
دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در این مجمع با تبریک انتخاب دکتر غلامی بعنوان رئیس هیات ورز شهای ناشنوایان گفت : برای بنده روز بزرگی است که در جمع ورزشکاران این استان و مدیرکل ورزشی آن آقای دکتر رنگرز که از مفاخر ورزش جهان است حاضر شدم.
وی با اشاره به راه سخت در مسیر توسعه ورزش های ناشنوایان افزود؛ هنوز نتوانستیم جامعه ناشنوایان را بخوبی به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم و با توجه باینکه وضعیت ورزش معلولین با دیگر رشته های ورزشی متفاوت است و نیازمند تلاش بیشتر هستیم.
رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت : با همکاری بهزیستی و مدارس استثنایی می توانیم به توسعه زیرساخت ها در زمینه ورزش های ناشنوایان برسیم و نباید از پرورش استعدادها غافل شویم.
دکتر تیشه گران در ادامه اظهار داشت؛ برنامه ریزی برای حضور تمام رشته های ورزشی در لیگ صورت پذیرفت و امیدواریم با حضور دکتر رنگرز در ورزش مازندران شاهد درخشش دوباره ورزشکاران این استان باشیم.
دکتر رنگرز نیز در این مجمع با تشکر از زحمات دکتر آرام در زمان ریاست بر هیات ورزش های ناشنوایان مازندران گفت : کسب ۱۷ رای اعضای مجمع مسئولیت سنگینی است که امیدواریم آقای دکتر غلامی با پشتکار و تلاش به خوبی ورزش ناشنوایان مازندران را به جایگاه حقیقی اش برساند .
وی در ادامه با تاکید بر برنامه محوری در هیات های ورزشی افزود؛ ظرفیت پیشکسوتان در ورزش استان قابل توجه است و مسئولان هیات ورزش های ناشنوایان نیز به افرادی صادق و امانتدار خدمت می کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه با اشاره به منابع محدود مالی دستگاه ورزش و جوانان گفت : باید از ظرفیت های پراکنده بین بخشی برای توسعه ورزش های ناشنوایان در استان مازندران بهره برد و این با همکاری, هم افزایی و تعامل قابل دستیابی است.
وی در پایان با تاکید بر استعدادیابی با استفاده از ظرفیت مدارس استثنایی آموزش و پرورش گفت : از ایجاد ساختار سازی اداری و ساخت خانه های تخصصی حمایت خواهیم کرد .