مدیریت در ورزش سخت تر از کسب قهرمانی ورزشی‌ست

ورزش ژیمناستیک موثرترین رشته ورزشی در سن رشد کودکان میباشد و هر ورزشکاری در ژیمناستیک تبحر داشته باشد و به رشته دیگری برود، بی شک ورزشکار موفقی خواهد بود. و این رشته المپیکی نزد خانواده ها امروز از اقبال خوبی بر خوردار میباشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش ژیمناستیک موثرترین رشته ورزشی در سن رشد کودکان میباشد و هر ورزشکاری در ژیمناستیک تبحر داشته باشد و به رشته دیگری برود، بی شک ورزشکار موفقی خواهد بود. و این رشته المپیکی نزد خانواده ها امروز از اقبال خوبی بر خوردار میباشد.

بعلت شرایط اقتصادی بدی که امروزه گریبانگیر کشور شده و بخش خصوصی مثل سابق وارد ورزش نمیشود، حضور افراد های مورد تایید جامعه و سرمایه داران عاشق خدمت به ورزش میتواند آورده مالی خوبی برای ورزش داشته باشد که انشاالله بعد از گذر از کرونا و با شروع مسابقات شاهد شکوفایی ورزشکاران دیارمان باشیم،

انتخاب رییس یک هیات حتما نباید از خاک خورده همان ورزش باشد،میتواند از افرادی که امین مردم بوده و دارای سبقه درخشان نزد آحاد جامعه باشد و با بهره گرفتن از دو مشاور کاربلد از جنس همان ورزش بعنوان نایب رییس و دبیر هیات استفاده کند و یک مجموعه قوی ساخت تا ورزشکاران همان رشته در تنگ ناهای مالی گرفتار نشوند و تمکین نداشتن مالی در هر هیاتی ورزشکاران را با چالش های زیادی روبرو میکندـ

کامران اسلامی از بازاریان بنام نوشهر میباشد که مورد وثوق ورزشکاران و مربیان زیادی در نوشهر میباشد، انتخاب وی بعنوان رییس هیات ژیمناستیک نوشهر در کنار یک تیم قوی فنی و کاردان، باعث رونق و ساماندهی این حرفه پرطرفدار شود.

رییس هیات ژیمناستیک استان از جنس این رشته نبود و امروز مورد تایید ورزشکاران ژیمناست کار مازنی میباشد، یا مدیران زیادی که در ورزش موفق بودند، مهندس کامران اسلامی از آن دست مدیرانی است که با اعتماد به وی میتوان روزهای درخشانی برای هیات ژیمناستیک نوشهر تصور کرد، کافیست سه ماه به او فرصت داد و عملکردش را مورد ارزیابی قرار داد.

 

متن ارسالی از : کیوان فقیه، خبرنگار و دانشجو دکتری تربیت بدنی