جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد/سقوط نوشاد و حفظ جايگاه نيما

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ورزشکاران جهان را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ منتشر کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) رده بندی ورزشکاران جهان را در یازدهمین ماه میلادی منتشر کرد. در این رده بندی نیما عالمیان نفر اول کشورمان در رنکینگ جهانی بدون تغییر همچنان در مکان ۱۱۶ […]

nimanoshadفدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ورزشکاران جهان را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ منتشر کرد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) رده بندی ورزشکاران جهان را در یازدهمین ماه میلادی منتشر کرد. در این رده بندی نیما عالمیان نفر اول کشورمان در رنکینگ جهانی بدون تغییر همچنان در مکان ۱۱۶ جهان قرار دارد. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی دیگر ملی پوشان ایران هر کدام با ۳ و ۴ پله سقوط در مکان های ۱۲۶ و ۲۳۰ ایستادند. میعاد لطفی با یک پله سقوط در رده ۴۴۷ و پوریا عمرانی ۴ پله صعود رتبه ۴۷۹ قرار گرفتند.  

اما در ماه گذشته امین میرالماسی و سروش امیری‌نیا تنها بازیکنان ایرانی هستند که در تور جهانی لهستان حضور داشتند. امین میرالماسی با ۴ پله صعود در مکان ۵۱۸ قرار گرفت و امیری نیا با ۱۰ پله سقوط در رتبه ۶۵۷ ایستاد.

در بخش بانوان ندا شهسواری نفر اول کشورمان در رده بندی جهانی بدون تغییر در جایگاه ۳۶۰ ابقا شد. محجوبه عمرانی با ۷ پله صعود رده ۴۵۷ ، مریم صامت با ۷ پله صعود در رتبه ۴۶۴ و مهشید اشتری با ۲۹ پله صعود در جایگاه ۷۸۹ و فاطمه جمالی فر با ۳۰ پله صعود در رده ۷۹۷ ایستادند.

زیر ۲۱ سال پسران:

۱- میعاد لطفی – رتبه ۱۶۱ – یک رده صعود

۲- پوریا عمرانی – رتبه ۱۷۴ – ۴ رده صعود

۳- سروش امیری‌نیا  – رتبه ۲۹۲ – ۸ رده سقوط

۴- آرمان حاجی‌ئی – رتبه ۳۳۰ – ۵ رده سقوط

زیر ۲۱ سال دختران:

۱- فاطمه جمالی‌فر – رتبه ۵۶۲- ۲۷ رده صعود

۲- مهشید اشتری- رتبه ۵۲۹ – ۲۶ رده صعود

۳- فاطمه زهرا مختاررضایی – رتبه ۵۷۷ – ۳۷ رده صعود