پیگیری توسعه ورزش زورخانهای / آینده روشن در انتظار ورزش زورخانه ای مازندران !

توسعه ورزش زورخانهای استان در دیدار روح الله طورسوادکوهی رییس هیات زورخانه ای استان مازندران با احمدحسین زادگان استاندار مازندران پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر سه شنبه روح الله طورسوادکوهی رئیس هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران در دفتر استاندار مازندران حضور یافت و درباره موضوعات مرتبط با ورزش زورخانه ای استان مازندران گفتگو و تبادل نظر کرد.

احمدحسین زادگان در این دیدار، روح الله طورسوادکوهی را مایه افتخار ورزش زورخانه ای ایران دانست و گفت : امیدوارم تجربیات و نیروی جوانی روح الله طورسوادکوهی موجب توسعه و تقویت ورزش زورخانه ای استان مازندران گردد.

مهندس روح الله طورسوادکوهی نیز در این نشست با تقدیر از نگاه ویژه و مثبت استاندار در حوزه ورزش ، به ارائه گزارش عملکرد هیات استان و دو رقمی شدن تعداد ملی پوشان مازندران برای اولین بار و کسب ۶۱ مدال کشوری و منطقه ای در سال ۹۸ و نیز قهرمانی تاریخی مازندران در کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور و کسب ششمین بازوبند پهلوانی توسط پهلوان باشی ایران جابرصادقزاده و همچنین تخصیص اعتبار برای ادامه روند زورخانه های در حال ساخت در شهرهای بهشهر و سوادکوه و کلنگ زنی زورخانه های ساری، جویبار و فریدونکنار و آمل و افتتاح دومین زورخانه شهرستان بابل در اواخر ماه جاری بیان نمود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حمایتها و تلاش های ارزشمند حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد آینده ورزش زورخانه ای مازندران قطعا روشن و پرامید خواهد بود.