احمدی: از مذاکره سپاهان با نویدکیا خبر ندارم/ فقط برای کمک در لیگ قهرمانان آمدم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان گفت: مدیریت از من کمک خواست و به خاطر آن‌ها، سپاهان و هوادارانش گفتم چشم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال سپاهان اصفهان قصد دارد با قدرت هرچه بیشتر در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

به همین خاطر با تصمیم مدیریت باشگاه، رحمان احمدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم به کادر فنی اضافه شد تا در لیگ قهرمانان آسیا، به زردپوشان اصفهان کمک کند.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مدیریت باشگاه با من تماس گرفت و چون تیم برای لیگ قهرمانان آسیا مربی دروازه‌بان‌ها ندارد، فقط برای کمک کردن آمدم. سپاهان خانه من است. اینجا ۷ سال بازی کردم و کاپیتان بودم. چند روز هستیم و کمک می‌کنیم و والسلام. نه پولی هست و نه سر و صدایی و نه مسائل دیگر.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شود و مربی دروازه‌بان‌های او نیز خودش خواهد بود، گفت: اگر قرار است سرمربی شود، باید از خود او سوال کنید. با من صحبتی در این خصوص نشده است. تنها کسی که می‌تواند صحبت کند خود نویدکیا است.

مربی دروازه‌بان‌های سپاهان تصریح کرد: خبر ندارم با محرم جلسه داشته‌اند یا نه. چرا دروغ بگویم؟ وقتی در جریان نباشم، اظهار نظر نمی‌کنم اما در مورد کار خودم می‌توانم صحبت کنم. الان به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی هستم و فقط هم در همین چند بازی پیشرو. مدیریت باشگاه از من کمک خواست و به خاطر آن‌ها، سپاهان و هوادارانش گفتم چشم.