سرپرست هیات فوتبال تنکابن معرفی شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، محمودرضا نصیرلو داوربین المللی فوتسال تنکابن و استان مازندران با حکم غلامرضا بهروان بعنوان سر پرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن منصوب شد . وی که یازده سال پیاپی بعنوان داور برتر فوتسال ایران انتخاب شد و از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون بعنوان داوربین المللی فوتسال فعالیت دارد نصیرلو سابقه قضاوت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، محمودرضا نصیرلو داوربین المللی فوتسال تنکابن و استان مازندران با حکم غلامرضا بهروان بعنوان سر پرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن منصوب شد .

وی که یازده سال پیاپی بعنوان داور برتر فوتسال ایران انتخاب شد و از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون بعنوان داوربین المللی فوتسال فعالیت دارد نصیرلو سابقه قضاوت در جام باشگاههای اسیا و جام ملتهای آسیا ، جام جهانی فوتسال در برزیل ، مسابقات دانشجویان جهان درکارنامه دارد و مدیر تیم ملی زیر بیست سال کشور و رئیس انجمن فوتسال دانشگاه پیام نور کل کشور می باشد با کارنامه ای درخشان بعنوان سرپرست هیات فوتبال تنکابن معرفی شد.

غلامرضا بهروان ریاست هیات فوتبال مازندران : محمود رضا نصیرلو فرزند فوتبال شهرستان تنکابن است و من به انتخابم ایمان دارم .

ریاست هیات فوتبال مازندران درباره انتخاب محمودرضا نصیر لو بعنوان سر پرست هیات فو تبال شهرستان تنکابن گفت : رزومه و کارنامه وی مشخص است او داوری از تنکابن شروع کرده است و به عرصه های مهم در فوتسال کشور و جهان راه یافته است .

ایمان دارم با حضور وی در سمت ریاست هیات فوتبال شهرستان تنکابن می توانیم دوباره شاهد درخشش فوتبال تنکابن در سطح استان و کشور باشیم و با همکاری پیشکسوتان بزرگ فوتبال این شهرستان که محمود نصیر لو از میان آنان پرورش یافته است کاری کنیم که انسجام فوتبال این شهرستان مانند زمان مرحوم اسحاق شریعتی حفظ شود.

فوتبال تنکابن پس از درگذشت این مردبزرگ نیازمند یک وزنه در استان و کشور است و من می دانم که با انتخاب محمود رضا نصیرلو که شناخت کامل از وی داغرم این مهم رخ می دهد .

علی آرتنگ پیشکسوت فوتبال تنکابن : انتخاب محمود رضا نصیرلو بعنوان سرپرست هیات فوتبال تنکابن یک انتخاب هوشمندانه است و مطئنا ” روح اسحاق شریعتی از این انتخاب خشنود خواهد ماند .

علی آرتنگ در گفتگو با خبرنگار ما درباره این انتخاب گفت : محمود رضا نصیر لو یک انسان آگاه و مسلط به ورزش کشور است .

کارنامه وی در فوتبال این کشور مشخص است و بعنوان یک مربی که پنجاه سال در ورزش تنکابن خدمت کرده ام از این انتخاب خرسندم و میدانم با این انتخاب هوشمندانه محمود نصیر لو می تواند راه شریعتی ها و شاپوری ها را ادامه دهد و این بزرگوران از انتخاب وی خشنود خواهد شد .

محمود رضا نصیر لو به حکم ادب بعنوان یک خادم ورزش تنکابن حکم سرپرستی هیات فوتبال تنکابن تا چهلم مرحوم اسحاق شریعتی نزد غلامرضا بهروان بعنوان امانت باقی گذاشت و بعد از آن زمان با دریافت حکم سرپرستی کارش آغاز خواهد کرد .

درمراسم معارفه سرپرست هیات فوتبال شهرستان تنکابن جمعی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ووورزش تنکابن نیز حضور داشتند .