خداحافظی با بایرن با عکس موبایلی در ورزشگاه؟ (عکس)

عکسی که از ژاوی مارتینز ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در پایان بازی دیشب توسط لوکاس هرناندز گرفته شده به شایعات درباره آینده او در باواریا دامن زده.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

 پیروزی ۴-۱ بایرن مونیخ بر چلسی در دیدار دیشب دو تیم که باعث شد بایرن در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریفش را ۷-۱ شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود با جنجالها و حاشیه های زیادی همراه بود. یکی از این حاشیه ها به بعد از سوت پایان بازی برمی گشت و دو نقش اصلی آن را دو ستاره بایرن ژاوی مارتینز و لوکاس هرناندز بازی کردند.

در پایان بازی ژاوی مارتینز درحالیکه در کنار زمین چمن ورزشگاه آلیانز ایستاده بود از دوست و همبازی اش لوکاس هرناندز خواست تلفن همراه هوشمند او را گرفته و از ستاره اسپانیایی عکاسی کند.

درحالیکه به نظر می رسید مارتینز قصد دارد عکسی به یادگار از این بازی داشته باشد ژست او در مقابل دوربین لوکاس هرناندز به گونه ای بود که باعث شد امروز چندین نفر از خبرنگاران رسانه های آلمانی مدعی شوند این حرکت مارتینز در واقع می تواند به معنای خداحافظی تلویحی او با بایرن و آلیانز آرنا باشد.

به عنوان مثال فلوریان پلاتن‌برگ خبرنگار ارشد اشپورت۱ در آلمان در توییتر خود با انتشار عکس‌هایی از مارتینز و هرناندز می‌گوید ژاوی مارتینز در حالی جلوی دوربین ژست گرفته که سرش را بالا آورده و با سکوهای خالی ورزشگاه آلیانز نگاه می‌کند. گویی او قصد دارد به این ترتیب با آلیاز و هوادارانش خداحافظی کند.

آنچه این حاشیه را پررنگ‌تر کرده این واقعیت است که در هفته‌های اخیر شایعات درباره جدایی ژاوی مارتینز از بایرن اوج گرفته و بارها گفته شده این ستاره اسپانیایی احتمالاً به زودی باواریا را ترک می‌کند. از تیم‌های فرانسوی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده و به نظر می‌رسد رن قصد دارد او را به خدمت بگیرد. رسانه‌های آلمانی این هفته گفته بودند بعد از پایان لیگ قهرمانان مارتینز راهی فرانسه خواهد شد.