معرفی ۱۱ بازیکن شهرخودرو مقابل استقلال

سهراب بختیاری‌زاده نفرات اصلی تیمش در دیدار با استقلال را مشخص کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر با انجام دیدار حساس تیم‌های شهرخودرو و استقلال تهران از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امام رضا مشهد آغاز می‌شود که با توجه به شرایط جدولی دو تیم و تلاش آنها برای کسب سهمیه آسیایی، گرفتن سه امتیاز برای بختیاری‌زاده و مجیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید مهدی رحمتی مثل همیشه دروازه‌بان شهرخودرو است؛ محمدحسین مرادمند پس از سه هفته آسیب دیدگی به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشته و در کنار علی نعمتی به‌عنوان مدافعان میانی مشهدی‌ها مقابل استقلال بازی می‌کنند. در سمت راست و چپ خط دفاعی شهرخودرو نیز با توجه به محرومیت و مصدومیت حسن جعفری و محمدعلی فرامرزی، بختیاری‌زاده از محمد آقاجانپور و امید منصوری بهره برده است.

 

اکبر صادقی با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به خط میانی شهرخودرو بازگشته و همراه با میلاد سرلک هافبک‌های دفاعی این تیم را تشکیل داده‌اند.

حسین مهربان و امین قاسمی‌نژاد وینگرهای راست و چپ شهرخودرو برابر استقلال خواهند بود و محمدرضا خلعتبری به‌عنوان مهاجم سایه پشت سر محمد قاضی بازی می‌کند.

 

نفرات اصلی شهرخودرو مقابل استقلال به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.