شناخت فکری از اوضاع نساجی و آرامش تیم مدیریت رمز موفقیت نساجی !

نتایج دلچسب نساجی این روزها سبب شده تعداد علاقمندان به این تیم ریشه دار بیش از پیش شود. امتیاز گرفتن از تیم های بزرگ و نمایش دلپذیر این روزهای نساجی، این تیم را به یکی از غول کش های جدید لیگ برتر معرفی کرده است. اصغر حبیب نژاد کارشناس ورزشی در این باره اظهار نظرهای جالبی داشت و در تحلیلش موارد زیر را بیان کرده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نتایج دلچسب نساجی این روزها سبب شده تعداد علاقمندان به این تیم ریشه دار بیش از پیش شود. امتیاز گرفتن از تیم های بزرگ و نمایش دلپذیر این روزهای نساجی، این تیم را به یکی از غول کش های جدید لیگ برتر معرفی کرده است. اصغر حبیب نژاد کارشناس ورزشی در این باره اظهار نظرهای جالبی داشت و در تحلیلش موارد زیر را بیان کرده است.

اصغرحبیب نژاد _ کارشناس فوتبال : نساجي  قبل از حضور محمود فكري در هر بازي سعي ميكرد با در اختيار داشتن مالكيت توپ، بازي را اداره كند.

اما برخلاف بازي زيبايي كه انجام مي داد امتياز دلخواه را نمي گرفت. اما بعد از شروع كار محمود فكري  اين تيم سعي كرده با مدل و روش جديدي ليگ را ادامه دهد و با كمتر در اختيار داشتن مالكيت توپ بيشتر با ضد حمله خلق موقعيت كند و اتفاقا با این سبک بازی، نتايج خوب و قابل قبولی را هم كسب كرد.

اين را هم بايد در نظرداشته باشيم با توجه به وضعيت مصدومان تيم نساجي و تيم هايي كه نساجي با آنها بازي داشته كه كه در رتبه اول تا سوم ليگ بودند نتايج تيم نساجي فوق العاده بوده است.

فکری نساجی را خیلی خوب می شناسد و از چند و چون کار در نساجی باخبر است و برای همین است که فکری تواسنته مربی موفقی در نساجی باشد. قطعا نساجی با فکری و با این سبک بازی می تواند در فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نساجی اکنون به آرامش خوبی رسیده و میتوان امیدوار بود که در سال های آینده حداقل برای کسب سهمیه آسیایی جنگید. اين تيم نساجي اکنون به ما اين اطمينان را مي دهد كه براي هر بازي براي برد به ميدان مي رود. تحول این روزهای نساجی را مدیون مدیریت خوب فکری و آرامش مالکان و تیم مدیریتی نساجی است و امیدواریم این روند همینطور ادامه داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در ادامه برای نساجی و فوتبال استان مازندران باشیم.