سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: نمی‌دانم چرا حکم من ملغی شد/فدراسیون باید سهمیه‌بندی بازیکنان ملی را کمتر کند

سرمربی تیم والیبال دختران نوجوان گفت: یک ماه پیش با من تماس گرفتند و گفتند حکم من به عنوان سرمربی ملغی شده و من دلیل آن را نمی‌دانم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان و ملغی شدن این حکم در یک ماه گذشته، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته بود که به من گفتند داورزنی قرار است با من صحبتی داشته باشد. وقتی با او جلسه برگزار کردم مرا به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کرد. من از لطف و اعتماد رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم.

وی افزود: قرار بود اردوها از هفته اول اسفند آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. یک ماه پیش آقای تقوی با من تماس گرفت و گفت به دلیل لغو مسابقات آسیایی حکم من هم به عنوان سرمربی ملغی می‌شود. قطعا این تصمیم از سوی رئیس فدراسیون بوده اما دلیل آن را نمی‌دانم چون مسابقات نوجوانان و جوانان تا جایی که می‌دانم لغو نشده و به زمان دیگری موکول شده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه آیا برای برگزاری اردوها استعدادیابی صورت گرفته بود، یادآور شد: این کار از طریق کارگروهی که در فدراسیون بود صورت گرفت. لیستی را با نفرات زیاد در اختیار من گذاشتند اما اردوها برگزار نشد. فکر می‌کنم مسابقات آسیایی بهمن یا اسفند برگزار شود اما با این شرایط کرونا امکان برگزاری اردو وجود ندارد.

خمسه در پاسخ به این سوال که آیا امسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت، عنوان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، تا این هفته وضعیت من مشخص خواهد شد.

وی همچنین درباره برنامه‌هایی که فدراسیون گذاشته از جمله تعیین جایزه برای تیم‌های اول تا سوم لیگ بانوان، گفت: این اتفاق کار جدیدی است. نمی‌گویم مبلغ بالاست اما می‌تواند برای انگیزه تیم‌ها خوب باشد. در خصوص سهمیه‌بندی هم قبلا این کار انجام شده بود اما به نظرم باید تعداد را کمتر می‌کردند. با این تعدادی که مشخص کرده‌اند این بازیکنان در ۲-۳ تیم پخش می‌شوند. فکر می‌کنم همه بازیکنان نیاز به بازی دارند و تا زمانی که بازی نکنند نمی‌توانند به تیم ملی هم کمک کنند.