گوگل: عبادی‌‌پور نیاز داشت کنار خانواده‌اش باشد/ میلاد برای سفرش دردسرهای زیادی داشت

سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: عبادی‌پور نیاز داشت تا ۲ ماه کنار خانواده‌اش باشد، چراکه پیش از این چنین فرصتی نداشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،میشائیل گوگل، سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد آغاز تمرینات این تیم و اضافه شدن بازیکنان خارجی اظهار داشت: شیوع کرونا موجب شد تا تمرینات و مسابقات ورزشی تعطیل شود و حالا مجبور هستیم با وجود محدودیت‌هایی که داریم تمرینات را استارت بزنیم.

وی درمورد سفر میلاد عبادی پور از ایرانی به لهستان برای حضور در تمرینات این تیم، خاطرنشان کرد: شیوع کرونا همه چیز را بهم ریخت و می‌دانم که خیلی از بازیکنان برای حضور در تمرینات با مشکلات زیادی روبرو بودند. میلاد با دردسرهای زیادی توانست به لهستان برسد. مسئولان باشگاه در این مسیر بسیار به وی کمک کردند.

سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف ادامه داد: برای میلاد بسیار مهم بود که بتواند ۲ ماه در کنار خانواده‌اش باشد، چراکه او چندین سال چنین فرصتی نداشت. قطعاً او حالا از نظر ذهنی احیا شده و با انگیزه زیادی به تمرینات آمده است. وی مدتی نیاز دارد تا از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسد و او می‌تواند این کار را در کنار ما انجام دهد.