توقف نساجی در خانه / زور نساجی و نفت به هم نرسید !

نساجی مازندران نخستین دیدار خانگی خود را در وضعیت کرونایی با نتیجه تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان به پایان برد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران امشب با دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیگیری شد و در پایان ۹۰ دقیقه بازی هیچ یک از تیم ها به گل نرسیدند.

شاگردان محمود فکری در نساجی که سه هفته قبلی بازی لیگ برتر را در خارج از خانه با کسب ۷ امتیاز به پایان برده و توانسته بودند با رسیدن به رده نهم جدول ، وضعیتشان را در جدول تک رقمی کنند ، در بازی امشب با وجود سر بودن از حریف در ورزشگاه بدون تماشاگر ، نتوانستند برای امتیازگیری از پس شاگردان مهدی تارتار در نفت مسجد سلیمان برآیند و در نهایت به یک امتیاز تساوی بدون صفر رضایت دادند.

تیم نساجی با کسب تک امتیاز این دیدار ۲۸ امتیازی شد تا جایگاه نهم جدول را حفظ کند و نفت مسجدسلیمان هم با ۳۳ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

دیدار رفت ۲ تیم نیز که در نیم فصل اول برگزار شد ، نتیجه مساوی در پی داشت.

دیدار امشب نساجی و نفت مسجدسلیمان را یاسر همرنگ داوری کرد و میلاد قاسمی و علیرضا طاهرخانی هم کمک کار او بودند ضمن این که حسین زمانی هم به عنوان داور چهارم فعالیت داشت. ناظر فدراسیون فوتبال در این دیدار هم فریدون اصفهانیان بود.

تیم نساجی قائمشهر باید در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر هفته آینده در برابر استقلال در تهران به میدان برود.
پیش از شروع دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بین تیم نساجی قائمشهر و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه وطنی این شهر به احترام شادروان سید علی طالبیان عکاس تیم نساجی که هفته پیش به دلیل عارضه قلبی درگذشت ، بازیکنان ۲ تیم یک دقیقه سکوت کردند.
همچنین از سوی باشگاه نساجی به پاس خدمات شادروان سید علی طالبیان پیراهن قرمز نساجی به فرزندش اهداء شد.