اعضای مجمع کشتی مازندران برای یک تصمیم بزرگ مشخص شدند!

بعد از کش‌و قوس فراوان و حواشی‌های خودساخته در کشتی، بالاخره اعضای مجمع کشتی مازندران برای یک تصمیم بزرگ و انتخاب رئیس هیأت کشتی استان مشخص شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از کلی حواشی و تغییر و تحولات، سرانجام ترکیب اعضای مجمع هیأت کشتی مازندران بی‌عیب و نقص و به‌دور از حاشیه معرفی شد. پس از اعلام زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت کشتی استان مازندران که طی هفته‌های اخیر به چالش بزرگی برای ورزش استان تبدیل شده بود، تاریخ این نشست اعلام شد تا ۱۱ کاندیدای ریاست برای سکانداری کشتی استان وارد گود شوند.

در این فهرست و قسمت ورزشکاران، حسن یزدانی و محمدهادی ساروی بهترین آزادکار و بهترین فرنگی کار مرد حضور دارند. فاطمه فتاحی بهترین کشتی‌گیر بانو هم در بخش بهترین بانوی ورزشکار حضور دارد.

در بخش مربیان عباس حاج کناری مربی مازنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و ستاره اسماعیلی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش در جهانی قزاقستان در مجمع حضور دارند. از داوران هم نیما صادقی و مریم ارم آبادی انتخاب شدند.

در بخش باشگاه‌ها، ستارگان ساری به همراه باشگاه سید بابل که دو باشگاه فعال در استان هستند و در بخش بازیکن سازی و قهرمان‌پروری هم از فعال‌ترین باشگاه‌ها بوده‌اند هم جزو رای دهندگان هستند.

پیش از این نیز روسای هیأت‌های کشتی بابل، سیمرغ، نوشهر، چالوس و نور برای حضور در مجمع برگزیده شده بودند و با احتساب نماینده آموزش و پرورش، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس فدراسیون کشتی در مجموع ۱۷ نفر حق رای در مجمع روز چهارم تیرماه را در تالار زرهون اداره کل خواهند داشت تا تکلیف کشتی مازندران بعد از ماه ها بلاتکلیفی مشخص شود.

ضمن اینکه تا صبح امروز (سه شنبه) هنوز هیچکدام از کاندیداهای مجمع انتخابات هیأت کشتی استان مازندران از حضور در مجمع انصراف نداده اند.

 بعد از استعفای عادل عالیشان از سمت سرپرستی هیأت کشتی استان مازندران، دکتر فرزاد فعلی که سمت دبیری این هیات را برعهده داشت تا زمان مجمع امور موبوط به سرپرستی را بر عهده دارد.