بنگر: با کسی تعارف نداریم، شمال نیایید!

مربی مازندرانی پارس جنوبی به انتقاد از کسانی پرداخت که این روزها بدون توجه به شرایط بحرانی شمال، عازم سفر هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شیوع بیماری کرونا و شرایط بحرانی در استان‌های شمالی باعث شده تا هجوم مسافران به این منطقه در ایام تعطیلی که برای قرنطینه در نظر گرفته شده با انتقادات و البته شکل‌گیری صحنه‌های زشتی همراه باشد. محسن بنگر، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی کنونی پارس جم با انتشار متنی به این موضوع پرداخته و با ادبیات خاص خودش از مردم خواسته حضور در شمال را فعلا فراموش کنند!

 

مردم عزیز ایران، هم وطن گرامی
شمال برای خیلی از شما یاد آور روزای خوب و خاطرات قشنگه. شمال و مردمش همیشه یه راه فرار بودن از خستگی هاتون، از استرس های روزانه‌تون، از فشارهای گاه و بی گاه
خیلی‌هاتون تو شمال عاشق شدید، تو جنگل‌هاش تاب خوردید و کیف کردید و لب دریا یا رو قایق خاطره ساختید.
همیشه ترافیک و گرونی سهم ما شمالی ها بوده ولی با روی باز پذیراتون بودیم چون می دونستیم این خاک شفا بخش اعصاب خسته‌تونه.

ما نگران سلامت خانواده‌هامونیم و البته سلامت خوانواده‌هاتون و شما به ما مدیونید… واسه تمام سال‌هایی که بی منت پذیراتون بودیم، واسه تموم زباله‌هایی که تو جنگل و ساحل یادگاری گذاشتید و ما جمع کردیم، واسه تموم مریض‌هایی که تو ترافیک هجوم به شمال تو تعطیلی‌ها حتی یک دقیقه درد اضافه تحمل کردن و واسه خیلی چیزهای دیگه به ما مدیونید.

هر ۳ استان شمال به طور جدی درگیر این ویروس لعنتی شدن و هر مسافر می تونه بیماری رو تشدید کنه یا مثل یک بمب ساعتی همراه شما برگرده به شهرتون و عزیزاتون رو درگیر کنه.
این مریضی نه با کسی شوخی داره و نه تعارف، ما هم همینطور، با کسی تعارف نداریم.

اومدن به شمال تو این اوضاع یعنی خودتون می‌خواید وارد خطر شین و این خوب نیست. مردم مازندران و گیلان و گلستان به قدر کافی گرفتار هستن و جایی برای اضافه شدن دغدغه جدید ندارن.
شمایی که از بی‌فرهنگیت استوری می‌ذاری و میگی پلیس راه رو شکست دادم، بدون تو شمال کسی براتون دعوت‌نامه نفرستاده و مردم خودشون از سلامت خانواده‌هاشون دفاع می‌کنن.

پس بشین تو خونه تا زنجیر انتقال این ویروس قطع شه… بیاییم اینقدر بی‌فرهنگ و بی‌شعور نباشیم خانواده خودتون واسه‌تون مهم نیست ما واسه خانواده‌مون ارزش قائلیم.