مهندسی که شکست ناپذیرترین شهرداری تاریخ را ساخت!

مهدی عینی سرمربی شهرداری نوشهر در دو فصل حضورش از تیم شهرداری یک تیم منسجم ساخته و رکوردی قابل توجه به ثبت رسانده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شهرداری نوشهر تیمی که سومین حضور خود را در رقابت های لیگ دسته سوم تجربه می کند سکان هدایتش بر عهده مهدی عینی مربی جوانی است که پس از کسب نتایج مطلوب در تیم امید های این باشگاه در رقابت های کشوری مسئولان شهرداری را مجاب کرد که هدایت تیم بزرگسالان شهرداری نوشهر را بر عهده بگیرد.

شهرداری نوشهر که در اولین فصل از حضور خود در لیگ سه به مرحله اول این رقابت ها سقوط کرد تا مهدی عینی به عنوان سرمربی و ناجی شهردارچی ها معرفی شود. نوشهری ها از مرحله اول لیگ سه که یکی از سخت ترین مراحل فوتبال ایران می باشد با این مربی جوان جشن صعود گرفتند تا جواز شرکت در رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم را بگیرند.

عینی علاوه بر اینکه فصل گذشته پایه گذاری یک تیم با شخصیت را انجام داد حتی تیمی محبوب و دوست داشتنی در بین فوتبالی های منطقه شکل داد. این تیم فصل گذشته با مربی کنونی خود یعنی مهدی عینی سیر صعودی را در پیش گرفت تا کسی جلو دار این تیم نباشد.

تیم مدعی شهرداری نوشهر تنها یک قدم کم آورد تا به لیگ دو برسد. یاران عینی حتی در آخرین هفته تیم شهرداری آستارا قهرمان لیگ را با چهار گل شکست دادند ولی در مقابل تیم تهرانی که رقابت تنگاتنگی با شهرداری داشت امتیاز از دست نداد تا نوشهری ها در عین شایستگی از صعود باز بمانند.

نکته قابل توجه تیمِ عینی این بود؛ این مربی تیمی ساخت که ۱۰ بازی پیاپی تحت هدایت خود شکست نخورده باشد تا شکست ناپذیرترین شهرداری تاریخ را بسازد و یک رکورد قابل توجه از خود و یارانش در تاریخ به ثبت برساند.