رحمان رضایی غیرتِ مازندرانی اش را به رخ مدیرکل ورزش مازندران کشید!

رحمان رضایی سرمربی رایکا در گفتگویی تلفنی با حبیب حسین زادگان انتقادات تندی انجام داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

بعد دو فصل حضور نساجی در لیگ برتر، مازندران حتی کوچک‌ترین سهم از نساجی لیگ برتری نداشت و این تیم به تهران رفت تا سر مازندرانی ها بی کلاه بماند. اما رایکا تنها نماینده استان مازندران در لیگ یک این فصل با حواشی عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند. بعد از کسب نتایج ضعیف توسط چندین مربی، حالا رحمان رضایی برای نجات تیم استانش به مازندران بازگشته و در نخستین حضورش بهترین نتیجه فصل رایکا را رقم زد.
اما گویا عدم حمایت و توجه مسئولین و مشکلات شدید مالی و بلاتکلیفی مالکیتی رایکا خیلی زود، داد رحمانِ ایتالیایی را هم در آورده است!
شنیده ها حکایت از آن دارد که رحمان رضایی از عدم حمایت مسئولین ورزش استان شوکه شده و تا به حال چنین صحنه هایی را در هیچ کجا ندیده است. او که حسابی از این وضعیت شاکی بود طی تماسی تلفنی با مدیرکل ورزش استان انتقادهای تندی به حسین زادگان وارد کرد تا غیرتش را روی تیم و استانش را به رخ مدیرکل دستگاه ورزش بکشد.

گویا رحمان رضایی از حسين زادگان مدير كل ورزش جوانان استان خواست که ساز مخالف نزند و به مردم و جوانان ورزش دوست بابلي کمک کند. او در بخشی از صحبت هایش گفته که دلخوشي مردم بابل همين تيم فوتبال است كه تنها نماينده استان در لیگ یک است. رحمان رضایی با تعجب از عدم حمایت مسئولین ورزشی گفت: جاي تعجب و تاسف دارد كه ايشان ستاره هاي فوتبالي مازني را نميشناسد.
ايشان انگار دوست ندارد به هيچ عنوان به تنها نماینده استان و تنها دلخوشی مردم بابل كمك كند.

رضایی ضمن گلایه شدید از دستگاه ورزش بیان کرد: آقای حسين زادگان شما شخص اول ورزش استان هستيد اما متوجه وظايف خود نيستيد! بروید و از مدير كل اداره ورزش هاي ديگر استان های ورزشی الگو برداري كنید. لااقل ياد بگيرید كه با افراد هاي ورزشي و ستاره ها كه سرمايه ملي هستند چه نوع رفتار شايسته ای مي‌كنند! متاسفانه در استان های دیگر بیشتر از مازندران برای‌مان ارزش قائل هستند!

وی افزود:آقای مدیرکل، شما باید ورزشي باشيد نه سياسي! آن صندلي به هيچ كس وفادار نبوده است. فراموش نكنید وظيفه شماست كه همه تيم هاي استان را به يك چشم نگاه كنيد. شما شخص اول ورزش استان هستید. سردار حاج قاسم سليماني فرمانده خط مقدم و ميدان عمل بود كه الگوي مناسبي براي همه مديران بود. براي حمايت و حفظ سهميه رایکا بابل تنها نماینده مازندران پيش قدم شويد. مردم بابل از شما انتظار کمک دارند.

به گزارش مازنداسپرت؛ رحمان رضایی بی شک از بزرگان و مفاخر فوتبال ایران است که برای مازندران افتخاری بزرگ محسوب می‌شد‌. حداقل انتظار می‌رود که مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیات فوتبال برای خوش آمدگویی و حمایت زبانی هم که شده به استقبال از این ستاره فوتبال مازندران می‌رفتند. امیدواریم مسئولین ورزش مازندران در بازی های باقی مانده از این تیم حمایت های لازم را انجام دهند تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور برای استان حفظ گردد. چه خوب است قدر داشته ها و ثروت های خودمان را بدانیم !