رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر:هیات های ورزشی شهرستان با برنامه محوری نیروی محرک هیات های استانی و بازوهای اداره ورزش هستند

جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر با حضور عالیشان معاون توسعه امور ورزشی و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر با حضور عالیشان معاون توسعه امور ورزشی و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد.

نیما علی رمجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در این جلسه گفت : با توجه به حضور ورزش در یک حوزه اجتماعی هیات های ورزشی رامسر با پر کاری ، خلاقیت و نوآوری توانستند گام های اثر بخشی را بردارند.

وی افزود : هیات های ورزشی در سطح شهرستان با برنامه محوری نیروی محرک هیات های استانی و بازوها اداره شهرستان ها به حساب می آیند.

رمجی همچنین بیان داشت : بعضی از هیات های استانی فاقد برنامه محوری هستند و به طبع از هیات های شهرستان برنامه میخواهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه برخی از هیات های استانی درآمدهای نسبتا خوبی دارند گفت : هیات هایی در شهرستان داریم که در لیگ کشور حضور دارند انتظار ما این است با توجه به درآمد خوب هیات های استانی توجه ویژه ای نیز به هیات های مربوط و حضور فعال در آن شهرستانی داشته باشند .

وی افزود : ما در شهرستان مربیان ورزشی داریم ک بیش از ۵ سال همچنان با مربیگری درجه ۳ فعالیت میکنند این در حالی میباشد که هیات استان باید به فکر کلاس های ارتقا یا بازآزمویی مربیان ورزشی خود باشند .

رمجی گفت : با توجه ب عدم حضور بنگاه های اقتصادی در شهر توریستی رامسر انتظارمان این است اداره کل و هیات ها استان در برگزاری طرح های استانی اعتباراتی را به شهرستان و هیات ها اختصاص دهند و همچنین حضور فعالی در سطح شهرستان داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر با بیان اینکه شاهد عدم هم نوایی در صدور مجوز باشگاه های ابی هستیم افزود : تعیین و تکلیف باشگاه های آبی یکی از دغدغه های اداره ورزش شهرستان ها میباشد متاسفانه هم نوایی در خصوص صدور مجوز مربوط به این باشگاه ها را با اداره میراث و اداره ورزش شهرستان شاهد نیستیم و از هر کدام که زودتر مجوز را بگیرند به آن مراجعه خواهند کرد این در حالی است که جت های آبی یکی از بهترین منجیان غریق هستند.

وی همچنین بیان داشت : طبق آمار ۴۵ باشگاه مجوز دار و ۳ غیر مجوز در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند و از باشگاه هایی که بیش از ۴۰۰ نفر بیمه شده داشتند نیز تجلیل بعمل آمده انتظار داریم تسهیلاتی را برای چنین باشگاه های فعالی تعریف شود.

رمجی گفت : هیات پزشکی ورزشی در خصوص بیمه ورزشکاران بسیار خوش درخشیده در سطح شهرستان ۵۴۹۳ ورزشکار سازمان یافته داریم که ۲۸۴۳ آقایان و ۲۶۵۰ بانوان میباشد که شاهد رشد ۳ هزار نفری از روزی که این سمت را تحویل گرفته ایم رساندیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر با اشاره به پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان افزود : قلب تپنده پایگاه های قهرمانی و استعدادیابی هستند و با عنایت ب راه اندازی این پایگاه در غرب استان هیات های شهرستان غرب بی بهره هستند و سهمی از این پایگاه قهرمانی نمیبرند.

وی در بخش پایانی همچنین گفت : بیماران خاص شهرستان رامسر جز نیروها و صاحب سکو در سطح کشور هستند که سال گذشته درخشیدند راه حلی باید مساعدتی برای مشکل داروهای کمیاب این بیماران باید انجام شود.