باخت پشت باخت / رایکا و بحرانی تازه !

بازی معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز برگزار شد و رایکا برابر آلومینیوم اراک هم تن به شکست داد تا وارد فاز جدیدی از بحران ها شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بازی معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز برگزار شد و رایکا برابر آلومینیوم اراک هم تن به شکست داد تا وارد فاز جدیدی از بحران ها شود.

اختلاف نظرها و حواشی خودساخته در رایکا این روزها بزرگترین معضل رایکاست. با وجود اینکه شکوری و پرهیزکار فرشته نجات بابلی ها شده بودند اما گویا هواداران بابلی و عوامل و دست اندکاران مالکین غایب، تمایلی به همکاری با شکوری ندارند و این موضوع به چالش جدیدی برای شکوری و رایکا تبدیل شده است.

هواداران بابلی پرهیزکار را تنها فرشته ی نجات رایکا می دانند و معتقدند شکوری برای موفقیت رایکا و فوتبال بابل اقدامی نکرده و همین موضوعات سبب شده تا موجی از اعتراضات بر علیه این مربی جوان راه انداخته شود.

باید دید در نهایت تکلیف تنها نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته یک کشور چه خواهد شد و آیا فوتبال بابل از بحران خارج خواهد شد یا خیر!؟

لازم است استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان در این شرایط بحرانی، ورود کنند تا قبل از آغاز نیم فصل دوم این مشکلات برطرف گردد.