آقایان چوب لای چرخ ما نگذارند / بعضی ها نمی خواهند شادی مردم شهر بابل را ببیند !

مدیرعامل باشگاه رایکا بابل گفت: شرایط تیم از نظر فنی رو به بهبودی است و هر روز بازیکنان با استراتژی کادر فنی در حال پیشرفت کردن هستند و اگر از این تیم حمایت‌های لازم صورت گیرد می‌توانیم در نیم‌فصل دوم تیم را اواسط جدول ببینیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اکبر پرهیزکار مدیرعامل باشگاه رایکا بابل در گفت‌وگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: شرایط تیم از نظر فنی رو به بهبودی است و هر روز بازیکنان با استراتژی کادر فنی در حال پیشرفت کردن هستند و اگر از این تیم حمایت‌های لازم صورت گیرد می‌توانیم در نیم‌فصل دوم تیم را اواسط جدول ببینیم.

وی افزود: در حال حاضر هم تیم فوتبال رایکا بابل در اردوی تهران حضور دارد تا برای ادامه مسابقات به آمادگی کامل برسد.

مدیرعامل باشگاه رایکا ادامه داد: شهر بابل یکی از ریشه‌دارترین و قدیمی‌ترین شهرهای فوتبالی کشور است و باید نگاه ویژه‌تری به این شهر و هواداران فهیم آن داشت.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ این روزهای مردم شهر بابل آرامش تیم است، افزود: برای مردم و هواداران دلسوز بابل، نام‌ها مهم نیستند و آنها آرامش و موفقیت را برای تیم‌شان می‌خواهند و تمام دغدغه ما هم برآورده کردن آرزوهای هواداران فهیم بابلی است تا باری دیگر فوتبال بابل به جمع مدعیان کشور برگردد.

پرهیزکار با اشاره به اینکه باید از تنها نماینده لیگ یکی مازندران حمایت شود، گفت: متأسفانه برخی افراد علاوه بر اینکه هیچ‌گونه حمایتی نمی‌کنند بلکه چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند و نمی‌خواهند رایکا موفق باشد.

وی ادامه داد: رایکا نه‌تنها نماینده بابل، بلکه نماینده یک استان در لیگ دسته یک کشور است و باید و باید از این تیم حمایت شود.

مدیرعامل باشگاه رایکا افزود: از روزی که در این تیم حضور پیدا کردم سعی کردم به تیم شخصیت بدهم و از زمان حضورم تا به الآن به هیچ جایی بدهکاری نگذاشته‌ایم تا تیم بدون هیچ دغدغه‌ای کار کند، قبل از حضور ما، تیم حتی یک‌دست لباس گرم‌کن تمرینی نداشت ولی الآن بازیکنان و هواداران فهیم بابلی می‌توانند در این خصوص نظر بدهند که وضعیت تیم به چه شکلی است.

وی با بیان اینکه تمام بازی‌های خارج از خانه تیم با پرواز است و بازیکنان و کادر فنی بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای دربازی‌های خارج از خانه حضور پیدا می‌کنند،ضمن انتقاد از چوب لای چرخ گذاشتن برخی اشخاص، ادامه داد: برخی دوستان نمی‌خواهند شادی مردم شهر بابل را ببیند و برای نابودی رایکا دست به هر کاری می‌زنند؛ آنها مردم و هواداران فهیم بابلی را بازیچه قراردادند.

مدیرعامل تیم فوتبال رایکا بابل در پایان با بیان اینکه فقط به عشق هواداران و ریشه‌ی فوتبال بابل تاکنون در این تیم حضور دارم، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ ـ ۳۰۰ میلیون در این چند بازی برای تیم از جیب شخصی‌ام هزینه کرده‌ام و در حال رایزنی با چندین اسپانسر هستم تا تیم رایکا تا بازگشت مالکان به مشکلی برنخورد.

وی با بیان اینکه قراردادی را هم با صدا و سیمای مرکز استان داریم تا باقی بازی‌های رایکا به‌صورت مستقیم از شبکه استانی پخش شود، افزود: بنده برای پیشرفت و موفقیت رایکا تمام تلاشم را خواهم کرد و این قول را به بابلی‌ها می‌دهم که اگر چوب لای چرخ ما نگذارند و اگر اجازه دهند، در نیم‌فصل دوم تیمی خوب برای بابل خواهیم ساخت که آبروی این شهر ریشه‌دار در فوتبال کشور حفظ شود.

به گزارش مازنداسپرت؛ به گفته پرهیزکار مدیرعامل رایکا، این تیم برای تعطیلات نیم فصل به اردوی ۶ روزه در جزیره کیش خواهد رفت تا بازیکنان از نظرآمادگی روحی و روانی به تکامل برسند.