برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جنت رودبار / برتر پلاست قهرمان شد

مسئول اجرایی رقابت ها در گفتگویی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به همت شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت جنت رودبار، هیئت ورزش های بومی، محلی و سنتی منطقه میرزاکوچک‌ خان و با همکاری بخشداری و شورای اسلامی بخش دالخانی، حوزه بسیج شهید خلعتبری گالش محله و اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزار گردید و ۱۲ تیم و ۶۰ بازیکن از بهترین گل کوچک بازان شهرستان های تنکابن و رامسر در رقابت ها حضور داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مسئول اجرایی رقابت ها در گفتگویی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به همت شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت جنت رودبار، هیئت ورزش های بومی، محلی و سنتی منطقه میرزاکوچک‌ خان و با همکاری بخشداری و شورای اسلامی بخش دالخانی، حوزه بسیج شهید خلعتبری گالش محله و اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزار گردید و ۱۲ تیم و ۶۰ بازیکن از بهترین گل کوچک بازان شهرستان های تنکابن و رامسر در رقابت ها حضور داشتند.

محمدرضا جنت قربانی در ادامه افزود: در روز پایانی این رقابت ها املاک جنت رودبار به دلیل حضور نیافتن مهرزاد پلاست به عنوان سومی دست یافت و در دیدار فینال برتر پلاست با تک گل الهیار امین بر ذغال دالخانی غلبه نمود و قهرمان مسابقات شد.

وی اذعان داشت: تیم های پیشکسوتان دهستان جنت رودبار و شورای اسلامی بخش دالخانی در حاشیه دیدار پایانی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جنت رودبار در دیداری نمادین به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری ۴ بر دو تیم پیشکسوتان دهستان جنت رودبار به پایان رسید.

مسئول اجرایی مسابقات گفت: در آئین اختتامیه رقابت ها بترتیب ۲، ۱/۵ و ۱ میلیون تومان و در مجموع ۴/۵ میلیون تومان جایزه نقدی و در کل رقابت ها ۶ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی (کاپ قهرمانی، البسه ورزشی و حکم قهرمانی به تیم های اول تا سوم، آقای گل، بهترین بازیکن، بازیکن اخلاق و دست اندرکاران مسابقات) اهدا گردید.

محمدرضا جنت قربانی در پایان ضمن تشکر از مساعدت شرکت های برتر پلاست و رضا پلاست با هیئت برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: فوتبال گل کوچک جنت رودبار قدمتی دیرینه دارد و ۲۵ سال نیز به شکل منظم در قالب مسابقه برگزار گردید و امید است با همت مسئولین و مردم زمین ورزشی روستای جنت رودبار که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، بزودی ترمیم و بازسازی شود.