کار کردن برای باشگاه بزرگ نساجی افتخار است /پائلو آلوس :آمده ام تا این باشگاه را به لیگ برتر برسانم!

اختصاصی مازند اسپرت : پائلو آلوس سرمربی پرتعالی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز ( جمعه ۲۶ تیر ) بعد از دیدار دوستانه تیم نساجی برابر شهید کریمی جویبار در اولین گفتگویش پاسخگوی سوالات خبرنگار مازند اسپرت بود و در خصوص حضورش در ایران و تیم ریشه دار و پرهوادار نساجی برای ما گفت در […]

alvesاختصاصی مازند اسپرت : پائلو آلوس سرمربی پرتعالی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز ( جمعه ۲۶ تیر ) بعد از دیدار دوستانه تیم نساجی برابر شهید کریمی جویبار در اولین گفتگویش پاسخگوی سوالات خبرنگار مازند اسپرت بود و در خصوص حضورش در ایران و تیم ریشه دار و پرهوادار نساجی برای ما گفت در ادامه صحبت های این مربی پرتغالی را میخوانید :

 

 

مازند اسپرت : آقای آلوس سلام ، خوش آمدید به مازندران و تیم نساجی ؛در حال حاضر اوضاع تیم نساجی را چطور می بینید  ؟

– اولا تشکر میکنم ازمردم قائمشهر که بنده را به عنوان مربی تیمشان قبول کردند . ما تا امروز سه جلسه با تیم تمرین داشته ایم  و هنوز تمریناتمان جدی نشده و وقتی تمرینات فیزیکی و تاکتیکی مان شروع شود بهتر عمل میکنیم .

 

مازند اسپرت : چیشد که شما به تیم نساجی پیوستید و به ایران تشریف آوردید ؟

– ابتدا یک نفر درمورد این همکاری با من صحبت کرد ، قبل از اینکه به تیم نساجی بپیوندم یکسری چیز ها را دیدم و یادگرفتم و فهمیدم که نساجی باشگاه بزرگی است با تماشاگران بزرگ و بیشمار و برای من واقعا افتخار است که برای این باشگاه بزرگ کار کنم ، من اومدم که در این باشگاه موفق بشم و وقتی من موفق بشم باشگاه موفق خواهد شد و همچنین بازیکنان موفق میشوند .

مازند اسپرت : چه مقدار از باشگاه بزرگ نساجی و فوتبال ایران شناخت دارید ؟

– من قبل از اینکه به اینجا بیام با خیلی از آدم هایی که فوتبال ایران رو میشناختند صحبت کردم ، خیلی از مربیان پرتغالی در ایران کار کردند و حتی الان هم مشغول کار هستند و من با آنها هم صحبت کردم ، در هر صورت باید بیشتر تلاش کنم و اطرافم رو ببینم تا تیمم را بیشتر بشناسم .

مازند اسپرت : چه برنامه هایی برای این تیم پرطرفدار در فصل جاری دارید ؟

– همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم اینجا برای من مثل یک آزمایش بزرگ است و من از آنجایی که میدانستم این باشگاه سالیان طولانی است به لیگ برتر صعود نکرده است ، آمده ام تا این باشگاه را به لیگ برتر برسانم .

مازند اسپرت : آیا شما از سختی های لیگ یک در ایران خبر دارید ؟

– در همه جای دنیا لیگ برتر و لیگ یک ها باهم تفاوت دارد ، حتی در پرتغال کشور خودم که لیگ برتر تاکتیکی و لیگ یک فیزیکی است ، به هر صورت باید در این مقوله باید بسیار خوب عمل کنیم تا بتونیم موفق باشیم .

مازند اسپرت  : آیا به هواداران قول صعود میدهید یا خیر ؟

– من قولی نمیدهم اما هر کاری که از منو همکارانم و بازیکنان برمیاد را انجام میدهیم و به خودمان ایمان داریم که با کار سخت ، تمرین سخت و با پیشرفت باور دارم که میتوانیم صعود کنیم .

 

مازند اسپرت : آقای آلوس صحبت پایانی تون رو میشنویم ؟

– اول از همه از آقای درودگر و بخصوص تماشاگران عزیز تشکر میکنم . من و کادرفنی و بازیکنان تمام تلاشمان را میکنیم تا همه خوشحال شوند . تماشاگران میخواهند تیمشان برنده باشد و تشویق هایشان باعث خواهد شد هم بازیکنان و هم کادر فنی کارشان آسانتر شود و انشالله با یاری هواداران موفق خواهیم شد .

 

1

 

گفتگو از : احمد قربانی

تنظیم : امیر طهماسبی