استادیوم شهدای نوشهر پنجشنبه افتتاح خواهد شد

هديه مقام معظم رهبري به مردم استان مازندران و شهرستان نوشهر بصورت رسمي با حضور مقامات ملي و استاني به بهره برداری می رسد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان با اعلام این خبر گفت صبح پنجشنبه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ، دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان ، استاندار و ساير مقامات ملي و استاني به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره باینکه این پروژه هدیه مقام معظم رهبری به مردم غرب مازندران و شهرستان نوشهر است افزود؛ بازسازی و توسعه این ورزشگاه با پيمانكاري سپاه كربلا و با همت سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرفت و حدود ۱۶۰ میلیارد ریال صرف بازسازی و بهسازي این ورزشگاه شده است.

حسین زادگان با اعلام اینکه روند بازسازی ورزشگاه شهدای نوشهر از سال ۱۳۹۶ آغاز شد اظهار داشت : ظرفیت این ورزشگاه ۵ هزار نفر و متراژ پروژه ۸۳۰۰ متر مربع است که انشاالله بصورت رسمی و با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر ورزش و جوانان و استاندار صبح پنجشنبه به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم مردم غرب استان می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد همزمان با این پروژه، ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان نوشهر و خانه بوکس نیز به بهره برداری خواهد رسید.